Gå til innhold

Anbefalinger rundt lyktefolie


hgnubel

Recommended Posts

De er på toppen av listen min hittil, bare dumt blankbil ikke ser ut til å ha den helt transparent. Men jeg vet det finnes pre-cut slik til min bil, så har sendt han en mail :)

Volvo hadde originalt et kit fra X-pel som nå er utgått, og jeg fant en som selger et ubrukt sett men produksjonsdato er 2006..

Endret av hgnubel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er på toppen av listen min hittil, bare dumt blankbil ikke ser ut til å ha den helt transparent. Men jeg vet det finnes pre-cut slik til min bil, så har sendt han en mail :)

Volvo hadde originalt et kit fra X-pel som nå er utgått, og jeg fant en som selger et ubrukt sett men produksjonsdato er 2006..

Jeg hørte med blankbil angående pre cut til min bil. Fikk i svar da at det var like billig å bestille rett fra Lamin x :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde biltema sin lyktefolie på min 2008 mod v70. ble egentlig ganske imponert over hvor strekk og krympbar den var. er vel kanskje litt tynn men skal ikke si det for sikkert, da jeg ikke har sammenlignet med andre folier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...