Gå til innhold

3 år gammel BMW X3 med vaskeautomatriper i Oslo


thorhansen

Recommended Posts

Heisann

Jeg er ny her og har med glede brukt noen timer på å surfe rundt her. Det er morsomt å se at det finnes folk som fortsatt har yrkesstolthet, og det ser ut som det er flusst med det her på DC. Jeg har brent meg tidligere ved at jeg ved et øyeblikks svakhet leverte inn bilen min på full pakke på Handz On på OSL. Jeg måtte jo nesten gå over den selv når jeg kom hjem. Dyrt og dårlig.

Nå har det seg slik at bilen jeg har kjørt de siste tre årene, en BMW X3 2011 modell, er en leasingbil som jeg nå har tenkt å kjøpe. Den har ikke blitt polert spesielt ofte, og har vært innom en og en annen vaskeautomat. I tillegg er det noen små fingerneglriper rundt låsen, samt et par små riper på støtfangeren bak etter et bittelitte sammenstøt med en stolpe i et parkeringshus.

Jeg skulle veldig gjerne ha blitt kvitt alt dette, og fått en bil som både ser relativt ny ut, og som holder en god stund fremover. Er det noen i Oslo området, gjerne Oslo Vest / Bærum som er sugen på en slik jobb?

Mvh

Thor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...