Solberg138 0 Skrevet 10 September, 2014 Rapporter Share Skrevet 10 September, 2014 Hei jeg sliter med og få en BMW ripe fri ? Bruker mg sine proff produkter :/ og hvordan er lakken på BMW ? De er jo kjent for og være veldig harde mener jeg kan ta feil ? Noe tips mottas med stor glede ? bruker DA maskinen til mg og Har prøvd og korigert men bare får fram glansen :/ tenkte jeg skulle prøve litt til har ikke no bilde da jeg har prøvd alt jeg har kunnskap om fra andre biler bilen er av svart farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Jacobsen 43 Skrevet 10 September, 2014 Rapporter Share Skrevet 10 September, 2014 Bmw har hard lakk. Får du ikke fjernet ripene bruker du ikke grove nok produkter.. Skal begynne på en e90 325 08 mod i morgen selv. Regner med å ta en 1 stegs med Scholl S17+. Evnt bruke S3g om det trengs. Da kommer jeg til å bruke DAS6p, som er ganske lik MG sin DA. Siter Mercedes Benz W211 Suzuki GSXR1000 K7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar 2 446 Skrevet 11 September, 2014 Rapporter Share Skrevet 11 September, 2014 Jeg vil tro det er pga DA maskinen at du sliter litt. Du vil bruke lengre tid med en slik maskin enn roterende. Siter Daglig leder Automotive Detailing AS Håndverksvegen 15 3917 Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarB 206 Skrevet 11 September, 2014 Rapporter Share Skrevet 11 September, 2014 Hvor grov polish bruker du og hvor mangen pass? fjerner du ikkje nok må du gå en gang til sansynligvis. Å korrigere en bil er en hard og tidkrevende jobb skal du ha det 110% Siter S&S Touran S&S LR Discovery S&S Audi Q5 S&S Tesla Åsen Zoo & poleringsbu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild 1 088 Skrevet 11 September, 2014 Rapporter Share Skrevet 11 September, 2014 Jeg korrigerte vekk riper i går på min 5serie 2005.. Hard lakk på den. Brukte oransje scholl pute med groveste menzerma.. Skal legges til atjeg vannslipte det meste først men tok også noen uten så vannslipe og det funka veldig bra. Det var dog med roterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trogha 460 Skrevet 11 September, 2014 Rapporter Share Skrevet 11 September, 2014 Jeg vil tro det er pga DA maskinen at du sliter litt. Du vil bruke lengre tid med en slik maskin enn roterende. X2 Selv med rett pute, polish og teknikk, kan skikkelig hard lakk være en prøvelse med DA maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
griffenfeldt 184 Skrevet 11 September, 2014 Rapporter Share Skrevet 11 September, 2014 Holder på med en 118d sort metallic akkurat nå. Den ble levert med 2 riper som jeg måtte våtslipe. Det sparer både tid og lakk da man behandler skaden lokalt fremfor å redusere tykkelsen på klarlakken på større områder. Hvis du sliter for mye med enkeltriper er de ikke verdt å ta er min mening. Det kan hende at de sitter dypere enn du tror og at du bør være fornøyd med å dempe de. På plastfangerene vil jeg anbefale deg å være ytterst forsiktig. Der slipper lakken før du vet ordet av det hvis du kjører hardt og du er uforsiktig med varmeutviklingen. Siter 2015 Mini Cooper Sd Countryman Blazing red 2011 Citroen C1 1.0 rød. Driver Larsens Autospa.http://larsensautospa.no bilpleier for fotofinishhttp://fotofinish.no Nad Nanolex approved detailer Swissvax autorisert detailer Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg138 0 Skrevet 11 September, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11 September, 2014 Takk for svar jeg har kjørt 5-6 pass på et område bruker 105 mg! Men jeg trur det er DA maskinen så er for treig !! Sliter med og fjærne noen tips til produkt jeg burde bruke ? Har også 3000 koring våt slipe papir fra 3m trizat tenkte jeg jeg skulle prøve med ny pass og sånt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.