Gå til innhold

Hvor kjøper dere 303 Aerospace Protectant?


Gjest

Recommended Posts

_Makki_

950ml for ca 150kr uten rabatt og frakt fra Polen, inkl polsk moms på 23% ;)
http://mrcleaner.pl/303-aerospace-protectant-do-plastikow-zewnetrznych-950ml-p2520.html

Endret av _Makki_

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

De var ikke akkurat raske med å svare på e-post. Venter fortsatt i spenning :)

Oh? Hva ønsker du å vite da? ;)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd scholl boost? Ser ut som noe ala samme greia. Fordelen med boost er at du kan spraye den i motorrommet uten at det er tørt og resultatet blir dritbra:)

Nei, jeg har ikke testet scholl boost. Men har lest at holdbarheten til 303 Aerospace Protectant skal være sykt bra, men er det noen som har testet begge så skriv gjerne hvilke erfaringer dere har med holbarheten til disse produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sulla meg til å kjøpe boost selv enda men kompisen min gjorde og jeg så resultatet spm var meget bra og han var fornøyd selv med den.

Den får du jo fra ymse forhandlere her i landet da. Kjenner jeg scholl rett så er det et kanonprodukt som det meste annet de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke et sekund på at Scholl boost er et bra produkt, men jeg er på utkikk etter et produkt for motorrom med lang holdbarhet. Feks så har jeg en gallon med Meguiars Hyper Dressing som også er et kjempe bra produkt, men har ikke holdbarheten til 303 Aerospace Protectant ut i fra det jeg har lest. Så hvis noen kan bekrefte at scholl boost har samme holdbarheten, så går jeg selfølgelig for den :)


Oh? Hva ønsker du å vite da? ;)

fikk svar nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...