Gå til innhold

Glass rens og Glasspolish


Goer

Recommended Posts

Hei. Hva annbefaler der innen glass rens og glasspolish.

Har prøvd Meguiar’s Glass Cleaner og AG carglass polish. Men det er ikke så masse snakk om AG her inne

så tenkte jeg ville høre va dere andre bruker. Å va bruker dere til ruteforsegling? Rain-X?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

For min del holder ikke RainX lenge nok til at jeg ønsker å fortsette med å benytte meg av den. Nå kjører jeg på med Nanolex sin Glass Ultra. Den er utrolig god! Kjøpte pakka dems med polish, rens og forsegling. Holder til å legge på noen lag når den begynner å bli dårlig :)

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker utelukkende Nanolex sine produkter på glass, men finnes såklart andre alternativer. Jeg er veldig godt fornøyd med Nanolex sine produkter ihvertfall.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del holder ikke RainX lenge nok til at jeg ønsker å fortsette med å benytte meg av den. Nå kjører jeg på med Nanolex sin Glass Ultra. Den er utrolig god! Kjøpte pakka dems med polish, rens og forsegling. Holder til å legge på noen lag når den begynner å bli dårlig :)

Hvor handlet du den ifra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For polering bruker jeg CarPro Ceriglass sammen med CarPro Glass rayon polerings pads for glass. Bruker du denne kombinasjonen med f.eks. en DA maskin får du gullende rene ruter og det fjerner lette riper også! Perfekt før påføring av f.eks. Dodo-Juice-Supernatural-Glass-Sealant som jeg synes holder lenge på frontruten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Hvor handlet du den ifra? :)

Nanolex kjøpte jeg fra nettsiden deres. Pakken deres finner du på http://nanogruppen.no/nanolex/index.php?main_page=product_info&cPath=34&products_id=121

Ville dog kjøpt meg VIP medlemskap her så du får 40% rabatt på første kjøpet (30% etter det).

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanolex kjøpte jeg fra nettsiden deres. Pakken deres finner du på http://nanogruppen.no/nanolex/index.php?main_page=product_info&cPath=34&products_id=121

Ville dog kjøpt meg VIP medlemskap her så du får 40% rabatt på første kjøpet (30% etter det).

Da har jeg blitt VIP. Men hvordan blir det når jeg skal bestille vare nå, må jeg registrere VIP medlemskapet noen plass hoss dei jeg bestiller fra? Sikkert domt spm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på toppen av siden, der står det VIP medlem. Trykk der og du vil finne VIP Rabattavtaler. Hver enkelt forhandler har sin egen rabatt kode du kan bruke da du handler.

NAD-Nanolex Approved Detailer

 

VCDS / VAGCOM bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...