Gå til innhold

Min Audi A8 3.0tdi 2008


Jonce

Recommended Posts

Hei alle sammen :)

Hengt rundt her på forumet en god stund men ikke skrevet mye eller vist noe særlig. Alltid likt detailing og det å kose seg med sin egen bil, men har ikke hatt utstyr til det, men for litt siden så fant jeg ut at det var like greit å bruke litt penger på å kjøpe eget utstyr istedenfor å bruke masse penger på å la andre gjøre det for meg :P

Kjøpte først litt scholl produkter, men hadde fortsatt ikke maskin (lånte bare en roterende) Endte opp med Rupes 21 som jeg er veldig fornøyd med :)

Kan slenge ut noen bilder av de bilene jeg har hatt før. De to første var det ikke så mye detailing med siden de var folierte :P men på mk5 golfen så ble jeg bitt av basillen :P

2012 Golf 2.0tdi

dsc3947p.jpg

2003 Bora 1,9tdi 4motion

1y7s.jpg

2005 Golf GTI

14512860103_e72f8c7c33_h.jpg

14489457831_04ac59a604_h.jpg

IMG4619mm.jpg

Så over til bilen som tråden skal handle om :)

IMG5762.jpg

Så måtte jo denne senkes med senkestag da den orginalt har luftfjæring

2014-08-27_190259.jpg

Så over til litt polering. Bilen så grei ut i skyggen men når den kom i sola så man masse vaskeriper og masse kjørespor fra noen som har prøvd å fikse litt. B stolpe dekslene var ganske slitt, men en kjapp runde med Rupes hvit/hvit så ble den bra igjen :)

2014-09-04_171441.jpg

Sliter litt med at voksen svetter. Får masse "hologrammer" etter at voksen er lagt på. dette skjer både med dodo juice purple haze og AG HD voks

Dette er etter noen runder med Rupes Grønn/grønn og så rupes Hvit/hvit. som man ser er det ingen hologrammer

2014-09-03_171353.jpg

men sånn ser det ut etter at voksen er lagt på

2014-09-03_180010.jpg

Gått over noen ganger med QD men blir ikke helt borte. men har nå bestilt Gtechniq G1 og EXO V2 så satser på det blir bra da :)

Må si jeg elsker denne fargen. Totalt svart uten noe metallic. Blir så sykt blank :)

Lite bilde etter at jeg kjørte over bakluke og bakskjerm :)

2014-09-03_183603.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Flotte biler, og bilder :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :)

Skal få tatt noen ordentlige kamera bilder neste gang jeg går løs på A8en :)

Slenger inn et bilde av interiøret og :) Jeg elsker interiøret, men ikke alle er så fan av det :P

2014-08-16_111855.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bil!:D

Hologrammene kommer vel av poleringen og ikke voksen..

Prøv å gå over med fin pute og fin polering og bruk lampe og IPA så blir du ikke lurt av oljene i poleringsmidlene.

Subba den blå golfen din? Hadde en polo 6N for endel år siden som var liiiitt høyere og den subba noe jævlig.

Endret av Arild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Menzerna sin Top inspection etter poleringen og da så jeg ikke noe hologrammer. De kom frem etter at voksen var buffet av. ser at de flytter seg når jeg buffer med QD så regner med det er fra voksen

Nei, den subba lite. Nå var den på luft da ;) Den svarte golfen sto på H&R deep 140mm og subba heller ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurka her inne lenge :P

Visste heller ikke at den var tett sort før etter at jeg hadde kjøpt bilen :P

Ja det må :) Håper pakken kommer fort :) Men må få polert opp de delene vi skal prøve på først da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...