Gå til innhold

Fjerne maling fra Mini


Krisse

Recommended Posts

Naboen kom innom igår for å vise meg en skade han hadde påført Minien samme dag. Han hadde kutta svingen i et parkeringshus og fått hvit lakk fra betong stolpen på plast skjermene rundt hjulbuen. Planen er å se på det idag, noen gode forslag? Tenker PB/Surfex/sitrusrens og en stiv børste. Fortsatt struktur i plasten så det er nok håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du først vet at du må polere litt så skader det ikke å ta en kjapp runde med "magic eraser" svamp


eeeh var litt rask , det var plast skjermene ja , være litt mer forsiktig med magic eraser da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vekk slik maling med varmt vann og svamp.

2017 - Skoda Octavia, 1,8TSI, 4x4, DSG - Quartz grey

(X) 2012 - Skoda Octavia - Antrasitt grå
2013 - Nissan Leaf Tekna - Dark metal grey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bort malingen, men det ble jo mye lysere i plasten etter å ha fått bort møkk etc. Eier skal dra innom et smartrepair selskap så lakker de vel bare plasten regner jeg med, med sort farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bort malingen, men det ble jo mye lysere i plasten etter å ha fått bort møkk etc. Eier skal dra innom et smartrepair selskap så lakker de vel bare plasten regner jeg med, med sort farge :)

Prøve Polytrol da?

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...