Gå til innhold

Blå 2007 VW Passat 3,2VR6 - JOBB UTFØRT


RobinA

Recommended Posts

Hei :-)

Er det noen av dere som kunne tenke seg å gi min Passat litt TLC? Den trenger det virkelig!
Den har mye swirls etter maskinvask, noen lakkskader etter folk som ikke bryr seg på parkeringsplasser og generelt dårlig vedlikeholdt i lakken.

Jeg ønsker utvendig behandlig i den grad det må til for å få lakken fin og forseglet. Ønsker også innvendig vask samt fjerning av nupper på førersetet (alcantara), men det innvendig er ikke et must. Utsiden trenger mest hjelp.

Edit:
Om du bor i Stavanger eller på Bryne eller Nærbø for den saks skyld så er ikke det noe problem for meg å kjøre ut der du vil jobbe med den.

Endret av RobinA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot men er det en ombygd bil motormessig? Hvertfall ikke noe utvendig som viser at det er en r36.

Skulle hjulpet deg men har ikke garasje for øyeblikket og korrigering utendørs nå er ikke aktuelt.. Når vi får nyhuset så kan vi hjelpe, men det er ikke før i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)

Robin kan oppdatere etterhvert, men såvidt meg bekjent et dette "bare" en Passat med en stor 3,2 VR6 motor.

R36 har som navnet tilsier en 3,6 VR6 motor.

Så denne Passaten heter hverken R36 eller R32, selv om den har samme motor som en Golf R32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin kan oppdatere etterhvert, men såvidt meg bekjent et dette "bare" en Passat med en stor 3,2 VR6 motor.

R36 har som navnet tilsier en 3,6 VR6 motor.

Så denne Passaten heter hverken R36 eller R32, selv om den har samme motor som en Golf R32.

Det er helt riktig som Stein86 her sier :) Denne har samme motor som Golf 5 R32 og 250hk og 4motion (4hjulstrekk).

Det er ikke så mange av dem her i landet og de fleste som finnes er tidligere sivilbiler til politiet. Min er heldigvis ikke det. Heldigvis, fordi sivilbiliene har en del hull i midtkonsoll etter utstyret dems.

Arbeidet MÅ ikke skje nå selv det er det kjekkeste. Så midten av sept. funker for meg dersom ingen kan før.

Holder til i vikebygd i nord rogaland.

Det er nok litt langt dit for meg dessverre. Endret av RobinA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnet kan jeg evt (cleaner + balsam) ta pluss rens innvendig med maskin... Trenger ikke nødvendigvis garasje for den jobben.

Er vel med skinn på sidestøttene og alcantara i midten går jeg ut fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kan jo oppdatere denne siden jobben nå er utført :)

Jeg vet ikke om han som tok oppdraget vil reklamere for seg selv her så han kan jo heller stå frem om han ønsker det :)

Jeg ble meget godt fornøyd! Lakken har sett sine bedre dager med en del sår og skader som ikke var mulige å få bort, men resultatet er fantastisk i forhold til hva jeg ga fra meg :)

Dere ser blandt annet veldig godt skaden mellom fanger og hjulbue på førerside foran. Den gikk nok ikke an å få bort.

Jeg får heller spandere en hellakkering på den etter at jeg har vunnet i lotto :P

A2F27D84-2BB8-4DA2-9DB1-AB4A2A4FA822.jpg

85973DA0-539C-4DB1-9F92-9F3D516280B2.jpg

35603ECF-77BB-4A16-950A-15CB9F922E06.jpg

78CA4BAA-5E31-4E1E-A7AB-DE2F8C874EF6.jpg

28B5FE2E-44DC-4A91-809B-A2E4451BC9D0.jpg

47D3AE2A-A430-4578-BF1F-E7E88FCB724D.jpg

856F6F97-EEA8-498A-9CD3-1F3524D1740F.jpg

BD55C649-E67A-4A32-AA9C-9FA5F5DF1B40.jpg

9AA5372C-75D1-4727-985C-27FF967D5BCB.jpg

Og for morroskyld dette bildet. Som en sa på tryneboka; Verdens vanligste flymodell vs "verdens vanligste" bilmodell :P

5AF3085D-1A84-46EB-B907-98E4B636F742.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der var den ja ;) Den fortjente et lite løft den ;)

Veldig fine bilder også.

Den fortjente absolutt et løft ja! Fargen kommer så utrolig mye bedre frem nå og den fargen fortjener virkelig løftet om jeg får si det selv :)

Bildene er tatt med iPhone 5s, med andre ord så er det fullt mulig å ta bedre bilder :P

Meget bra!! fin farge der der :)

nydelig farge! :)

Takk! Jeg er som sagt superfornøyd med resultatet og fargen på bilen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...