Gå til innhold

Porsche secret prototype warehouse


Gjest

Recommended Posts

  • Forhandlere
Concker

Omnomnom, mye bra stæsj her ja.

Audi har noe lignende i sin garasje også :)

For de som ikke har vært på Porsche sitt museum så anbefales det på det sterkeste, et kjempe bra museum de fleste andre bilmuseum må se langt etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok aldri til å eie en, men det hadde vært utrolig morro å bare få kjøre porche en gang!!

Fikk prøve en 928 S på nittitallet fra tid til annen, jeg var vel 18 -19år på den tiden så dette var stort. Eller for å si det på en annen måte, det var en guttedørm som gikk i oppfyllese. Bilen var fra tidlig åttitallet med en 5L V8 320hk. Og med et 2" eksosanlegg fikk du i alle fall oppmerksomhet i sentrum, litt på gassen og folk på fortauet fikk whiplash. :) Husker også at når man satt i de svarte skinn kledde bøttesene var det som om du satt i gulvet på bilen, føttene rett ut til pedalene det var ikke ubehagelig men veldig rart. Den hadde veldig bredebakdekk mener de var 355. Selv om ikke 928 er min favoritt så var det i det minste en Porsche :wub:

Jeg mener lyden var som denne:

https://www.youtube.com/watch?v=gHKYJGV_VSk

Endret av Rotiform
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...