Gå til innhold

S&S: Interiør Hyundai Elantra 1.6 2001-modell


Christer

Recommended Posts

alexanderst

Rått Christer :eek:

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freebird

Det er helt sikkert, uten noen som helst form for tvil; det værste jeg har sett. Cred for å i det hele tatt begi deg ut på et slikt grusomt prosjekt.

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Cred. Btw jeg synes du klager fælt for en liten kveldsjobb :D har venta lenge på denne :)

Btw hva ble gjort med vannlekkasjen?

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Cred. Btw jeg synes du klager fælt for en liten kveldsjobb :D har venta lenge på denne :)

Btw hva ble gjort med vannlekkasjen?

Liten kveldsjobb ja :P

Brukte tre hele helger på faenskapet...

Gjorde ikke noe med vannlekkasjen, siden det må kappes og sveises relativt mye, siden det har lekket lenge og ikke blitt oppdaget før nå. Det som vises av rust på innsiden av bagasjerommet er ca 1/4 av den totale mengden. Omtrent hele bakskjermen fra midt på hjulhuset, opp til nesten underkant av vinduet og bak til lykten må kappes vekk, og nytt stål må sveises inn. Dette hadde de ikke oppdaget på EU-kontrollen av en eller annen grunn. Han hadde visst vært innom et mekanisk verksted for å få pris på å fikse dette her, og de hadde snakket om rundt 40 lapper inkl lakkering, så det kommer ikke til å bli gjort, rett og slett. Som sagt kan man få tak i tilsvarende bil, forhåpentligvis uten mugg eller rust, for 10-15 lapper, så denne blir kjørt til den faller fra hverandre. Den ble hvertfall godkjent i år, og så skal den inn til godkjenning igjen til neste år (siden det er en 01-modell). Den vil høyst sannsynlig gå gjennom EU-kontroll da også, men den i 2017 tror jeg muligens det spøker for...

For de som ikke har vært i Florø, luften der er rimelig full av salt fra havet, så biler ruster en del raskere enn ellers.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Kunne jo fylt igjen med noe guffe da :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg prøvde å finne ut hvor vannet kom fra, uten hell... så siden jeg ikke kunne se noe verken fra innsiden eller utsiden, går jeg ut fra at det er en rutepakning et sted. Av erfaring er ikke det noe jeg skal rote med :)


Eier ble hvertfall informert om lekkasjen og har sett på det og som sagt fått et "nei-vi-vil-ikke-gjøre-dette"-tilbud fra et verksted, så... it's out of my hands og var i utgangspunktet ikke mitt problem heller. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Den er grei, skal ikke plage deg mer nå :D godt jobba :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten spørre, hvordan klarer dere å få støvsugd det så rent?! jeg har prøvd flere ganger på forskjellige biler, men klarer aldri og få det så fint/rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Jeg må nesten spørre, hvordan klarer dere å få støvsugd det så rent?! jeg har prøvd flere ganger på forskjellige biler, men klarer aldri og få det så fint/rent.

Photoshop

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...