Gå til innhold

Kurs i Bergen.


Rodin

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Moderatorer
Christer

Christer R og jeg kan holde kurs, men vi må finne et lokale med plass til 8-10 personer og en bil eller to først.

Vi kommer tilbake til pris og tidspunkt dersom vi finner et lokale.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer R og jeg kan holde kurs, men vi må finne et lokale med plass til 8-10 personer og en bil eller to først.

Vi kommer tilbake til pris og tidspunkt dersom vi finner et lokale.

Kan låne maskiner hos meg, hvis det er av interesse. Duetto og Mini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Jeg holder mitt første store kurset i regi av Makki's CarSPA i Sveio om 2 uker. Er litt usikker på 2 plasser så mulig disse blir ledige.

2 dagers kurs for nybegynnere.

I lokalet blir det stilt 2 biler, en lys og en mørk som kun ble vasket av regn siste året. Sikkert litt lenger og :)

Det blir også lagt til rette med 4 arbeidsplasser med pansere av både lys og mørk farge med hard og myk lakk. Samt noe kos med SS sort lakk ;)

Her for deltakere prøvd seg på maskiner fra Flex, Festtool, Makita, Rupes, Mirka, Krauss, Lare og Kestrel Deltalyo DAS-6 Pro.

Noe jeg ikke klarer å få til denne gangen er sakseløfter men skal nok gå fint uten :)

Sveio er kanskje litt langt unna Bergen men om noen er interessert så kan jeg si ifra om disse 2 plassene blir ledige..

Jeg har ikke helt fastsatt kursavgiften ennå men trolig rundt 1000-1200kr i første omgang.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder mitt første store kurset i regi av Makki's CarSPA i Sveio om 2 uker. Er litt usikker på 2 plasser så mulig disse blir ledige.

2 dagers kurs for nybegynnere.

I lokalet blir det stilt 2 biler, en lys og en mørk som kun ble vasket av regn siste året. Sikkert litt lenger og :)

Det blir også lagt til rette med 4 arbeidsplasser med pansere av både lys og mørk farge med hard og myk lakk. Samt noe kos med SS sort lakk ;)

Her for deltakere prøvd seg på maskiner fra Flex, Festtool, Makita, Rupes, Mirka, Krauss, Lare og Kestrel Deltalyo DAS-6 Pro.

Noe jeg ikke klarer å få til denne gangen er sakseløfter men skal nok gå fint uten :)

Sveio er kanskje litt langt unna Bergen men om noen er interessert så kan jeg si ifra om disse 2 plassene blir ledige..

Jeg har ikke helt fastsatt kursavgiften ennå men trolig rundt 1000-1200kr i første omgang.

Kan vær interessant Makki!

Min bilpleielogg

 

2018 Skoda Octavia 2.0 TDI 4x4 DSG7

2010 Toyta Avensis 2.2 D4D Executive

2015 Tesla Model S 85D

2016 Ford Mondeo 2.0TDCI Powershift

2008 Peugeot 207

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Kan vær interessant Makki!

Sveio er veldig aktuelt for min del da det bare er 1 time unna! Send meg gjerne noe mer info på PM. Jeg er ikke nybegynner men regner med jeg kan ha bra utbytte av et kurs uansett.

Sender dere PM.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...