Gå til innhold

Detailers Club VIP medlemskap


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
Akkurat nå, Øystein skrev:

@Dennis

Ser ut som den hadde gått ut i september. Men jeg kan ikke huske at det kom noen påminnelse. Kan det være andre som har fått det samme?

Uansett, betalt den nå.

Var noe surr en periode med at det ikke ble sendt ut mail og opprettet "faktura" automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dennis skrev:

Var noe surr en periode med at det ikke ble sendt ut mail og opprettet "faktura" automatisk.

Vil det si at jeg får en påminnelse om når VIP medlemskapet går ut ? Så jeg kan fornye det . Jeg sendte en mail for en tid siden , men fikk ikke noe svar.. Så du må gjerne svare her ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ja skal få mail når det går ut :) 

 

Har ikke sett noe mail. Brukte du kontakt oss/support nede på siden?

https://www.detailersclub.no/support/

 

Man kan alltid sjekke status og fornye medlemskapet under klubbshop menyen ordre/administrer kjøp.

https://www.detailersclub.no/clients/purchases/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Får ikke opp siden med rabattavtaler og kodene...

2 minutter siden, Tiller skrev:

Får ikke opp siden med rabattavtaler og kodene...

VIP medlemskapet hadde gått ut, kanskje derfor :-)

Har fornyet nå

  • Liker 1

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fornyet medlemskapet mitt, men ser ikke ut til at brukeren min ble automagisk oppgradert til VIP. Er ikke helt sikker på om det skal skje automagisk engang når jeg tenker meg om :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Dennis
4 timer siden, asv skrev:

Fornyet medlemskapet mitt, men ser ikke ut til at brukeren min ble automagisk oppgradert til VIP. Er ikke helt sikker på om det skal skje automagisk engang når jeg tenker meg om :unsure:

Skal egentlig gå automatisk. Men har skjedd noe rart der med din bruker. Er fikset nå. Ser ut som det har gått riktig på de andre jeg sjekket men skulle andre oppleve samme send meg en PM

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
O.CT Tuning

Har betalt automatisk for nytt år med paypal, men kontoen min er ikke VIP. Har laget supportsak, men ikke fått noe respons. Skal handle litt så jeg trenger rabattkodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
2 timer siden, O.CT Tuning skrev:

Har betalt automatisk for nytt år med paypal, men kontoen min er ikke VIP. Har laget supportsak, men ikke fått noe respons. Skal handle litt så jeg trenger rabattkodene.

Fikset det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
5 timer siden, Viking78 skrev:

Har betalt VIP medlemskap.

Men står kun medlem..

Står det samme hos meg, medlemskapet mitt ble fornyet i juli.

Virker som det er noe problemer med oppdateringen av medlemsstatus når et medlemskap blir fornyet. 

5 timer siden, Viking78 skrev:

Hvor finner VIP rabattkodene?

De ligger på første side i denne tråden, men får å få opp siden må det stå at man er VIP medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Skal være i orden nå. Har hatt problemer på noen få medlemmer der de ikke har havnet i rett gruppe selv om de har aktivt VIP medlemskap.
Hvis noen flere opplever samme send meg en PM eller trykk på Kontakt oss nederst på siden og send en melding der så ordner jeg det så fort som mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dennis skrev:

Skal være i orden nå. Har hatt problemer på noen få medlemmer der de ikke har havnet i rett gruppe selv om de har aktivt VIP medlemskap.

Takker Dennis,

Jeg får fortsatt ikke opp rabatt siden :unsure: 

Skal linken på første siden i tråden her fortsatt ta en til rabbattsiden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
4.1.2019 - 17.05, Dennis skrev:

Skal være i orden nå. Har hatt problemer på noen få medlemmer der de ikke har havnet i rett gruppe selv om de har aktivt VIP medlemskap.
Hvis noen flere opplever samme send meg en PM eller trykk på Kontakt oss nederst på siden og send en melding der så ordner jeg det så fort som mulig :) 

Edit: jeg må lære meg å lese... :lol:

Endret av Stig J

Mine BMWer

 

Instagram: 

Privat: @stigj77  

Bil: @bmwe86driver

Gnikk: @unikbilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...