Gå til innhold

Våkner opp til nystripet bil


Jørgen

Recommended Posts

Fikk tidenes blåmandag her idag, noen har hatt det fantastisk gøy i natt og ripet opp stort sett hele siden på E-klassen min, skikkelig dypt og, så omlakkering er eneste alternativ..måtte bare dele frustrasjonen min her inne, har ikke folk bedre ting å ta seg til i nattens mulm og mørke?? Hva er det som får noen til å gjøre det, tanken har aldri falt meg inn å gjøre noe sånt, eller hærverk av noen slag for den saks skyld..kunne kaldkvelt de!!

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FredrikRinge

Meningsløst hærverk er helt latterlig idiotisk.

Jeg bodde før i Sandnes sentrum, der var det noen som hadde gått sikkert en kilometer å sparket av alle speilene på biler som sto parkert langs veien. De hadde sikkert ødelagt hundre biler. Jeg blir så matt av slik, at jeg vet ikke hva jeg skal si. Dette gjelder selvsagt ikke bare hærverk på biler, men også på alt annet. Trist historie, håper den har en grei ending!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Dette hørtes svært kjipt ut. Kan vi få noen bilder?

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dj john

Fikk tidenes blåmandag her idag, noen har hatt det fantastisk gøy i natt og ripet opp stort sett hele siden på E-klassen min, skikkelig dypt og, så omlakkering er eneste alternativ..måtte bare dele frustrasjonen min her inne, har ikke folk bedre ting å ta seg til i nattens mulm og mørke?? Hva er det som får noen til å gjøre det, tanken har aldri falt meg inn å gjøre noe sånt, eller hærverk av noen slag for den saks skyld..kunne kaldkvelt de!!

Føler vireklig med deg :( Håper du finner de skyldige så de får betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner blodet bobler når jeg hører om sånt :angry:

Føler med deg, Mr.! Har et håp om at vi en gang får se en straffeskjerpelse på grunnlag av hvor meningsløst et lovbrudd er. Alle kan liksom se motivet og "logikken" bak vinningskriminalitet og tilogmed mye verre ting - men motivløst og meningsløst hærverk? Det er virkelig forbeholdt det laveste menneskeheten har å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for medfølelsen folkens, det varmer!

Vel, jeg tror kanskje noe av det kunne vært reddet med våtslip, men langt fra alt, det er altfor dypt...jeg skal ut nå etterpå, skal prøve å få tatt noen bilder da.

Snakket med forsikringsselskapet idag, der var det liten trøst å få, egenandelen er på 4000 og bonustapet blir fra 75% på andre året til 60%. Hell i uhellet meldte en kamerat seg frivillig til å lakke opp igjen siden for kun det det koster i materiell, så det får et greit utfall tross alt. Men man blir jo betenkt med å sette fra seg bilen i gaten igjen, nylakkert så klør det vel bare ennå mer i fingrene på disse idiotene :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg tatt noen bilder, beklager refleksjonen haha :P

http://imgur.com/tqGuvQ4 Bakdør

http://imgur.com/h1ENngW Bakdør og skjerm

http://imgur.com/KOQXFoJ Bakskjerm

http://imgur.com/m5FhFdS Førerdør

http://imgur.com/1PRQ72Q Førerdør og bakdør

Prøvde på nytt, fikk fortsatt feil på bildeopplasting fra den siden som du anbefalte Deejay, får se mer på det etter jobb :)

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeejayTID

Dropbox fungerer ikke med

[img][/img]

funksjonen, men hvis man høyreklikker og velger "åpne bilde i ny fane" vil man kunne se bildet. Anbefaler deg å bruke en tjeneste som f.eks. imgur.com for å laste opp og å dele bilder.

Endret av DeejayTID

Saab 95 2.2 TiD Vector Sedan Enhanced by Hirsch Performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klykken

Da fikk jeg tatt noen bilder, beklager refleksjonen haha :P

Ai.. Disse så langt ifra bra ut! Respektløst!! :(

Har en slik på førerdøren på Passaten min også, men den var der da jeg kjøpte den. Skjønner ikke hva det er med folk!

EDIT:

Imgur er forøvrig en flott bildedelingstjeneste. Rask og stabil, med mange muligheter for album osv.

Endret av Klykken

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...