Gå til innhold

Tilhengerstøpsel, 13 pol, plass til 2 kabler


Hirobofly

Recommended Posts

Hirobofly

Noen som vet hvor man får kjøpt tilhengerstøpsel 13 pol med plass til 2 kabler inn og som blir tett?

-Går jo en kabel bakover fra støpsel til hver baklykt, og dermed så passer ikke en standard sak som kun har plass til 1 kabel inn.

Trenger en som har plass til 2 x 5-leders kabler, med god tetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Jeg konverterte akkurat fra 13 til 7. Kontakt fra Biltema ble megatight og fin med 2 kabler i samme hull. 13 pins driten var det bare problemer med overgang, dårlig kontakt osv

Om du skal ha 13 pin og bare 1 kabel så skru opp en ip66 boks innafor draget under hengern og skjøt sammen begge kabelparene til 1 kabel der.

Endret av polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirobofly

Ja, har tenkt tanken på å sette opp en koblingsboks under henger ja, med 1 kabel frem.

Håpet likevel at det skulle finnes et støpsel som var ordentlig og kunne settes rett på. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--Jonas--

Hvis du surfer nettsidene til Hellanor.no og laster ned PDF katalog for formålet så bør de ha det. De har det meste av slikt. Jeg fant alt jeg trengte av slikt tilnærmet orginalt da jeg strakk opp hengeren!

Må legge til at det var noe leveringstid. Slikt er hyllevarer i Tyskland, ikke Norge! (Det var ihvertfall beskjeden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...