Gå til innhold

Skjærhalden - Parkering


StianMH

Recommended Posts

StianMH

Er det noen her som bor/har hus/hytte i Skjærhalden som har mulighet til å ha 1 bil parkert i hagen/p-plassen førstkommende helg?

Pris blir vi enige om, bare jeg slipper å stå ved rådhuset :)

Helst så nærme bryggen som mulig, da det av en eller annen merkelig grunn er mye surr som skal være med over på øya.. :)

Endret av StianMH

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Hva med å bare sette det fra seg på brygga og kjøre opp og parkere ved Rådhuset? (som resten av oss pleier å gjøre)

Evt så kan du også betale for parkering på plassen mellom torget og spar, som nå europark har tatt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Er vel derfor jeg spør her da ? For å slippe å parkere der "resten" pleier å parkere..

Når man ser hvor likegyldige 90% av Nordmenn er til bilene sine og bilene til sidemann så har jeg svært lite lyst. Må jeg så må jeg, men prøver å søke alternativer først.. :)

Vet også at det er mange som "leier" ut P-plass i hagene sine, men er ikke så lett å komme i kontakt med de på forhånd, da de ofte ikke annonserer så mye om det på nett.

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Hehe tenkte du mer var lat og ikke gadd å gå :P Noe "bedre" er det vel kanskje å stå ved kirka og parkere lengst mulig vekk. Er ikke så mange som er ute før ferien starter. Nå har vel omtrent alle butikkene som var langs gata der endret navn, men rundt det som var kajakk butikk, nå massasje er det mange som pleier å stå. Får ikke fikset noe telefonnummer før helga, men det går jo an å spørre de som bor i huset der (mener de driver med noe antikk greier og så sikkert tilgjengelig) når du ankommer. Er jo ofte at de som leier plass ikke er ute hver helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Hehe tenkte du mer var lat og ikke gadd å gå :P Noe "bedre" er det vel kanskje å stå ved kirka og parkere lengst mulig vekk. Er ikke så mange som er ute før ferien starter. Nå har vel omtrent alle butikkene som var langs gata der endret navn, men rundt det som var kajakk butikk, nå massasje er det mange som pleier å stå. Får ikke fikset noe telefonnummer før helga, men det går jo an å spørre de som bor i huset der (mener de driver med noe antikk greier og så sikkert tilgjengelig) når du ankommer. Er jo ofte at de som leier plass ikke er ute hver helg

Er mer fordi jeg er redd for bilen :P

Over snittet glad i bilen vil jeg tørre og påstå :P

Neida, går fint å gå fra rådhuset og ned til Olava :P

Nja, leste i F-B fra forrige fredag, og da var det stappfullt ved rådhuset pga langhelg, er jo også langhelg til helga + at det er meldt kanonvær :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vertical^

Er flere beboere på Skjærhalden som bruker hagen sin som parkeringplass mot betaling. Skulle gjerne gitt deg adresse til huset/hagen jeg bruker, men husker den ikke.

Vet om flere bare 50-300 meter fra brygga. Lureste er om du kjører inn i gatene der, så vil jeg tro du raskt ser det.

Endret av Vertical^

2010 Fiat 500 Abarth Esseesse

2002 Saab 9-3 SE 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Ja, er ikke umulig det heller :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...