Gå til innhold

Kvalitet På Bilpleie Firmaer Og Klargjørere


Tandis1

Recommended Posts

Da fortsetter vi her gutta;) Grunnen til at dem ikke bruker WM er enkel, hvor mange WM måtte dem ikke hatt da? 1 til vær bil, og disse skal tørke i mellomtida, da er det mer effektivt å bruke pusseskinn som du vrir opp. Men er ikke så sikker på at dem bruker så mye svamp heller jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats: Vi snakker ikke om å polere en helt ny bil, hva er vitsen med det? Den skal jo være helt fin og ripefri. Vi snakker om å legge på en voks samt en god beskyttelse. Ingen som har snakket om å polere en helt ny bil vel? Er folk likegyldig om dere har mye å gjøre egentlig, kjøper man en ny bil forventer man at den er i tipp topp stand. Skal de kanskje levere bilen med løse hjulmuttre og be kunden skru de til selv, fordi de ikke hadde tid? (jeg vet det skal etterstrammes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan hvertfall si at hos Max Wax er prosessen på nye biler: avfetting, spyles også tørkes. Så er det 1 lag med Meguiar's #21 med maskin, også tørkes det av med microfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper en runde med noe som kutter minst mulig og fyller mest mulig, slik at det ser bra ut når kunden får bilen sin. Det var vel i ca 1-5 uker avhengig av hvordan den vaskes og stelles. Ser jo dette på jobben min, mange tror avfetting er noe som skal brukes hver vask, over hele bilen, og i størst mulig mengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars Fan
Jeg kan hvertfall si at hos Max Wax er prosessen på nye biler: avfetting, spyles også tørkes. Så er det 1 lag med Meguiar's #21 med maskin, også tørkes det av med microfiber.

Jeg håper da inderlig att Max Wax har starta med Meguiar's #21!!

Eller surra det seg litt nå Tandis1 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars Fan
Surrer ikke her nei.. Mulig dette kun gjelder der jeg var men..

Max Wax bruker vel helst sine midler ? Meguiar's #21 er jo Meguiarsprodukt.

Så det er ikke en prosess ifra Applied, men heller ifra det ene stedet du har vært innom ?

Ikke meninga å gnage, bare virka så fjernt.

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem er i Maxwax kjeden, men før dem ble med der var dem selvstendige og likte Meguiar's 21 bedre.. Men alt det andre dem har er Applied sitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars Fan
Dem er i Maxwax kjeden, men før dem ble med der var dem selvstendige og likte Meguiar's 21 bedre.. Men alt det andre dem har er Applied sitt..

Oki.

Det er jo ikke en forbrytelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...