Gå til innhold

Poleringsmaskin hjelp/tips


FMV

Recommended Posts

Hei,

Etter noen år med bilpleie pause så tenkte jeg å ta opp tråden igjen, og da trenger jeg selvfølgelig litt hjelp.

Jeg lurer på om denne maskinen kan fungere til mitt bruk. http://www.bilxtra.no/hjem/bilutstyr_og_deler/bilpleie/polermaskin/polermaskin-dual-action/

Ser også at det er jo et hav av bilpleieprodukter, før så har jeg brukt Autoglym, og har gått et par kurs på dette. Det jeg er på jakt etter er et lakkrensprodukt (husker før jeg brukte noe som heter 02b) en bra polish og en lakkforsegler. Er det noen som har noe tips til dette? Helst noe jeg kan kjøpe I butikk I nærheten av Fredrikstad, skal prøve meg i helga

Har også lest litt at det er mange som vasker bilen ganske omfattende med forskjellige produkter før polering, det er greit at bilen skal være ren men trenger man alt dette? Før så husker jeg vi brukte det samme som lakkverkstedene brukte før lakkering (silikonfjerning) Og ja bilen ble avfettet og vasket med svamp først :)

Takk for alle svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...