Gå til innhold

Fjerne tyggis fra skinn


solan

Recommended Posts

Tyggis slipper enkelt fra glatte overflater ved nedkjøling. Det nærmeste er kanskje fryseboksen eller frysespray som kanskje blir vanskeligere å oppdrive dersom det er til i morgen.


-dersom det "brenner" kan det være Jernbanetorget apotek i Oslo har cryospray i sortimentet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Swissvax leather cleaner og børste ?

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal gjøres dagen før! :P

Ja det er klart. Fruen har visst et par til med sko. Så redningen for komme senere. Før neste år kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juniormathisen

Litt sent. Men lærte ett triks en gang. WD40 løser opp tyggis så den er lett å gni bort med klut. Men må vaske over med noe annet etterpå for å fjerne WD40. Vet ikke om det fungerer på alt, men har funket for meg på det jeg har prøvd av stoff, skinn og semsket skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart hun har et par ekstra sko, kvinnfolk har jo dobbelt av alt, men likevel aldri noe å ha på seg... :)

Haha. Det stemmer bra det der!

Litt sent. Men lærte ett triks en gang. WD40 løser opp tyggis så den er lett å gni bort med klut. Men må vaske over med noe annet etterpå for å fjerne WD40. Vet ikke om det fungerer på alt, men har funket for meg på det jeg har prøvd av stoff, skinn og semsket skinn.

Takk for tipset!

Det skal prøves ut til uka, dersom ikke fruen rydder de bort før jeg får kloa i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...