Gå til innhold

Bakplate Rupes Mini på Rupes Duetto


dizapear

Recommended Posts

dizapear

Er det noen som vet om man kan bruke bakplata fra Rupes Mini på en Rupes Duetto? :huh: Kjøpte Duetto her for en stund siden, men vil gjerne også ha muligheten til å kjøre små pads på den. Trodde Duetto hadde den muligheten, så det ble selvfølgelig bestilt både Duetto og Rupes MF pads i størrelsen bitte små B)

Swissvax Certified Detailer

Max Protect Certified Detailer

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dizapear

Bakplaten på de to ser ikke veldig lik ut, så tror ikke dette er mulig. Men jeg har sikkert tatt feil før, og kan sikkert gjøre det igjen. :P

Jo, de ser jo ikke like ut, hverken i størrelse og reint utseende. Men maskinen ser jo forsåvidt helt lik ut. Håper det er noen som vet. Forsøkte Scandicshine, men har ikke hørt noe mer enn at de skulle sjekke litt rundt. Ringte til Holgers i dag, og fikk snakka med en som nesten ikke visste hva en Rupes Mini var, Rupes Duetto var gresk for han i alle fall.

Hvis ikke det går så ser jeg ingen annen utvei enn at jeg må utøke Rupes-arsenalet med en maskin til :ph34r:

Hei pus ;)

Hei kjære :P

Swissvax Certified Detailer

Max Protect Certified Detailer

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dizapear

Bakplatene passer ikke omhverandre.

Duetto har samme plater og hullstr i midten som Bigfoot 15 og 21.

Det var det jeg fikk en ekkel mistanke om. Passer fint da at dere har tilbudshelg da Bernhard :D

Swissvax Certified Detailer

Max Protect Certified Detailer

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 6 months later...
  • 8 months later...
1.3.2015 - 12.25, Gjest skrev:

10904421_772554526169463_757990370037149

 

Katana 3" aluminum bakplate for duetto, for mere info se her

Først har jeg et spørsmål til admin, hvorfor har en del av mine innlegg blitt gjort om til Gjest? 

Uansett, Kamikaze bakplater er nå i salg hos http://www.esotericcarcare.com/kamikaze-beast-3-backing-plate/  

@Bilnerden.no er forhandler av Kamikaze så vi får håpe han tar inn Kamikaze Beast 3" bakplaten. http://www.kamikaze-collection.com/#!world-distributor/c1kq9

Endret av Rotiform
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...