Gå til innhold

Gul Menzerna pad


-Thomas-

Recommended Posts

-Thomas-

Hvilke pader av andre merker som f. eks Scholl, 3m og uber kan sammenlignes med gul Menzerna pad? Har bare 1 stk og den begynner å synge på siste verset. Har så mange pader så gidder å kjøpe flere da jeg regner med at noen av de jeg har er veldig like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8
-Thomas-

Takk for info, men jeg tenkte egentlig litt mere på om noen hadde erfaringer. Er ikke alltid disse oversiktene stemmer. Det er iallefall min oppfatning. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillejordet

jeg kjøpte et sånn menzerna kit fra England i fjor vinter var det vel. fikk med 6 stk pads.. hvit som skulle gi mye cut.. ikke testa de enda.. oransje som skulle være medium å gul som skulle være finish pad.. men senere ser jeg det at oransj har blitt borte å de selger den gule som medium.. skal sies at jeg ikke har brukt den gule men den oransje har blitt brukt på et par biler i fjor. men har kommet fram til at uber sinne er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

Gule er flott medium pute, men må renses ganske ofte. På DA får den faktisk opp litt temperatur og, ofte uten å lage store kjørespor med medium+ eller litt mere cut-polish. Men synes ikke den tåler DA kjøringen så bra, der er uber bedre. Må bytte pad oftere med menzerna, men gir kanskje bedre resultat pr. runde (?)

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...