Gå til innhold

Solbriller til bilkjøring


Core2Duo

Recommended Posts

Jeg har snust en del på dillon optics på nettet, vurderer å bestille disse:

 

http://www.dillonoptics.com/shop/plastic-frames/logan/silver-nir-lens/logan-mb-s.html

 

Men syter med å kjøpe noe jeg ikke får prøvd passformen på i forkant.

 

Er jo fancy med matte linser da :-)

Ja, har litt sansen for de, og de skal være bra til bilkjøring, men greit å få litt inputs fra andre før man bestiller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cesandberg

Har lest brukererfaringer der det er nevnt at mattheten i linsene til Dillon optics  vil slites og de blir blankere ved en del slitasje over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte at polariserte kan være en ulempe i bil, spesielt for biler med head-up display:

 

Kjøpte meg et par stilige polariserte Ray Ban Aviators i utlandet i fjor. Kom hjem og satte meg i BMWen, og ser ikke lengre head-up displayet! Kjøpte meg dermed et par upolariserte Ray Ban aviators som nå kun ligger i bilen, og da vises HUD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker heller ikke polariserte i bilen, synes dette påvirker navi/multimedia skjerm og HUD.

Kjører stort sett med mine Ray-ban's, i år brukt en del med de nye "Flash" glassene, funker greit, men nå er det sjeldent sol i Ålesund i år også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen Polaroid P4121B solbriller eg har vert veldig fornøyd med både til bilkjøring og annet bruk.

Men de er desverre nå blitt ødelagt.

Disse: https://goopticians.com/genuine-polaroid-aviator-polarised-sunglasses-p4121b-gunmetal-green

 

Noen som kan anbefale noen tilsvarende? Har vert veldig fornøyd med passformen på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...