Gå til innhold

Turtle Perfect Finish - noen som har prøvd?


tommy_sn

Recommended Posts

Jeg har faktisk prøvd et par av disse produktene i dag :)

Showroom shine wheels er felgrensen i denne produktserien. Den gjør bra reint på felger og virker å være et OK produkt. God trigger med minus for dysen, da denne "spytter" en del produkt. Lite spredning på dysen gjør at det kommer mye ut på et sted. Det fører til at man bruker en del produkt på å dekke fire felger.

Showroom shine matt interior plastic er spray for plast og vinyl innvendig. Denne gir en fin overflate, og det blir lite gris med denne. God trigger på denne flasken.

Finishing touch detailer er en QD. Denne imponerte meg aller mest av produktene jeg prøvde. Overflaten ble svært glatt etter bruk og den var lett å bruke. Følte den ga grei oppfriskning av glans. Hvordan denne er med tanke på beading og holdbarhet har jeg ikke fått testet enda, da den ble lagt i dag. Hvis den gjør det bra her, tenker jeg at denne blir en god konkurrent til Meguiars UQD som en bra QD fra de typiske forbrukerseriene.
Samme trigger som på felgrensen, men med en annen dyse som sprer produktet mye bedre.

14oc1as.jpg

Testet også Weather guard car wax for et par dager siden på en takboks. Lett å jobbe med og gav en glatt overflate og fin glans. Beading aner jeg ikke noe om, da denne takboksen står i utstilling i butikk :P

Gir også tommel opp for designen av flaskene. Ser, etter min mening, ganske profft ut. Tar seg veldig bra ut i butikkhyllene i tillegg ;)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

freddyg91

Har selv prøvd showroom matt interior.

Imponert over sprsyflaske, trigger og dyse. Hadde ett felt bak dørhåndtaket på førersiden som var veldig slitt. Denne frisket fargen veldig opp her og ksn nesten ikkje se forskjell. Selger fra autocare skrøt over denne at den skulle holde dash støvfritt i måneder. Så det gjenstår å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så disse på Torshov her om dagen, og spurte selgeren om den "tire-shinen" var vannbasert. Det sa han at den var, men står jo på nettsiden der at det er silikon i den? Da blir vel dekkene fine og brune som vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så disse på Torshov her om dagen, og spurte selgeren om den "tire-shinen" var vannbasert. Det sa han at den var, men står jo på nettsiden der at det er silikon i den? Da blir vel dekkene fine og brune som vanlig?

Det er nok en form for silikon/silikater i mange av/de fleste produktene vi bruker innenfor de fleste produktgruppene, så det tror jeg egentlig ikke er årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ovlov86

Det er nok en form for silikon/silikater i mange av/de fleste produktene vi bruker innenfor de fleste produktgruppene, så det tror jeg egentlig ikke er årsaken.

Godt mulig. Har lite peiling på hva produktene inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...