Gå til innhold

Fått noen fæle skjolder på vindauget!


Thlian

Recommended Posts

Tror jeg har hatt et lite tørke uhell med en sterk surfex blanding :(

(Ikke alltid like lett å passe unger samtidig som man vasker)

Fikk det ikke av i sted, brukte samme surfexblanding og Scholl Ice etter tørk men ser ikke ut til at det vil vekk!

Med unntak av de vinduene som har rainX, der har jeg nok forresten måtte gjort noe rart med frontruta.

Virker ujevnt og skjoldete, og er heller ikke noe verken avfetting eller ruterens biter spesielt godt på.

Har ikke glass-polish for den som vil foreslå det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Tror jeg har hatt et lite tørke uhell med en sterk surfex blanding :(

(Ikke alltid like lett å passe unger samtidig som man vasker)

Fikk det ikke av i sted, brukte samme surfexblanding og Scholl Ice etter tørk men ser ikke ut til at det vil vekk!

Med unntak av de vinduene som har rainX, der har jeg nok forresten måtte gjort noe rart med frontruta.

Virker ujevnt og skjoldete, og er heller ikke noe verken avfetting eller ruterens biter spesielt godt på.

Har ikke glass-polish for den som vil foreslå det.....

Har hatt 3 kompiser som har vert uheldige å fått sholder etter tørking av produkter på vinduer, og dei har prøvd å vasket med alle slaks middel dei hadde men fikk det ikke bort, alle har fått låne Nanolex Premium Glasspolish, etter eg viste dei hvordan det skal gjøres, kjempe middel til dette her, så det er det eg bruker, kjøper du denne så kan eg garantere du får fikset dette uten store problem :) dette gnikker du inn for hand og slipper maskin

http://www.nanolex.de/no/glasspolish

Endret av Audi S8

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse forseglingsrensene som følger med ruteforseglinger fra nanolotus/nanolex osv. inneholder slipemidler og vil være effektiv på slikt, spesielt i kombinasjon med nanosvamp ;)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer med vanlig polish og (nesten), men veldig mye jobb.....


Alle disse forseglingsrensene som følger med ruteforseglinger fra nanolotus/nanolex osv. inneholder slipemidler og vil være effektiv på slikt, spesielt i kombinasjon med nanosvamp ;)

Ahh, veit du det tenkte jeg faktisk på, men nå har jeg ikke tid til å prøve det idag, men takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Fungerer med vanlig polish og (nesten), men veldig mye jobb.....

Ahh, veit du det tenkte jeg faktisk på, men nå har jeg ikke tid til å prøve det idag, men takk for tipset :)

Joda klart det vil nok hjelpe med vanleg polish, men som sakt før her kjøper du inn en nanosvamp og Nanolex produkt så vil jobben gå mye lettere, greit å ha ståandes fort gjort å bli hefta under vask å da kan det være greit å ha noe som man fikser uhellet kjapt :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickname

Har hatt 3 kompiser som har vert uheldige å fått sholder etter tørking av produkter på vinduer, og dei har prøvd å vasket med alle slaks middel dei hadde men fikk det ikke bort, alle har fått låne Nanolex Premium Glasspolish, etter eg viste dei hvordan det skal gjøres, kjempe middel til dette her, så det er det eg bruker, kjøper du denne så kan eg garantere du får fikset dette uten store problem :) dette gnikker du inn for hand og slipper maskin

http://www.nanolex.de/no/glasspolish

Har du (eller noen andre) prøvd Gtechniq G4 Glass Nano Polish? hvis ja, kan den sammenlignes med Nanolex Premium Glasspolish? Hvilken er best/enklest å jobbe med for å fjerne sholder eller "wather spots" :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...