Gå til innhold

Menzerna eller Auto Finesse?


mmosberg

Recommended Posts

mmosberg

Nybegynner skal maskinpolere med Makita BO6040 DA maskin og lurer på om det er noen særlig forskjell på Menzerna produktene og Auto Finesse produktene som Bilnerden.no selger i pakker? Skal brukes på nyere Audi og VW biler, begge er grå. Kvalitet begge fabrikantene som jeg har lest her på forumet, men fant ingen direkte testing av disse produktene opp mot hverandre.

Endret av mmosberg

Konebil: 2022 VW ID.4 GTX, Pearl Black, 20" Loen (sorte)

Konebil: 2012 VW Sharan Highline 2.0 TDI 4Motion, Pantheon Grey metallic, 17» Jarama

Mannebil: 2014 Audi A6 Avant Quattro 3.0 TDI S-Line, Daytona Grey perleeffekt, 20" 5 arm rotor design titan optikk

 

VCDS / VAGCOM bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Medium og hard lakk er ivertfall Menzerna krem å kjøre på :) auto finesser polish må noen andre svare på :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Jacobsen

Veldig mange som skryter av Menzerna. Har ikke prøvd de selv, men har hatt lyst på det lenge.

Har Auto Finesse sitt sett, og det funker bra. Gjør jobben, og du får et fint resultat

Eneste store minuset jeg har å utsette på det egentlig, er at #1 Restoring Compound støver noe sykt.

Så det kan være litt irriterende

Tror jeg hadde gått for Menzerna :)

Mercedes Benz W211

Suzuki GSXR1000 K7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Rupes har også gode produkter og puter.

Jeg tror du blir fornøyd uansett hva du går for her. Det er ikke så mange her som bruker AF sine produkter så det er jo lettere å få tips til komboer osv. ved å gå for Menzerna eller Rupes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...