Gå til innhold

GATEBIL-Rudskogen 2014?


Norbech

Recommended Posts

Sitter å tenker på overnattingsmuligheter, har hatt 2år med telt… Men er ganske slitsomt, skittent og liker ikke å ha bilen stående i partycamp!

Hotell i områdene er svin dyrt, og blir da avhengi av taxi fram og tilbake hele tiden… Så vi får se hvordan jeg ordner med overnatting (Laaaang kjøretur, så dagstur går ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som regel dratt med campingvogna de gangene jeg har vært der. Men det hjelper jo ikke mye for bilen. Siste året av 4 på rad som jeg var der (2007) så var jeg totalt en halvtime på banen. Resten var party. Men sånn går det når man har campingvogn, partytelt, sofaer, grill og anlegg. Blir man ikke kvitt folk kommer man ingen vei.

Men fy flate som det så ut når folk hadde forlatt stedet. Det var et teppe av telt, presenninger og søppel så langt øyet kunne se.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Har det i tankene ja, prøve å leie vogn å dra nedover:)

For guds skyld ikke si at du skal på gatebil :P

Jeg skal dit, er der fra onsdag-søndag :) Skal surre rundt å passe på dere som er drita fulle, og når dere har lagt dere, så kan jeg bli full :P

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Bare ikke havne på sykestua eller hos lensmannen så er jo det aller viktigst :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Eller i arresten til Protect.. :P

Hehe, hadde heller valgt lensmannen tror jeg :P

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Sitter å tenker på overnattingsmuligheter, har hatt 2år med telt… Men er ganske slitsomt, skittent og liker ikke å ha bilen stående i partycamp!

Hotell i områdene er svin dyrt, og blir da avhengi av taxi fram og tilbake hele tiden… Så vi får se hvordan jeg ordner med overnatting (Laaaang kjøretur, så dagstur går ikke)

Madrass på planet på Caddyen og telt over? :)

  • DCN Poeng 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madrass på planet på Caddyen og telt over? :)

Ja :P Det hadde fungert! 4x6m partytelt over Caddy'n bare :)

Problemet er at folk ser på partytelt som terror mål og rasserer om natta! Da er det veldig kjedelig om Caddy'n skal stå inni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Gatebil er det utrolig digg for oss som er så heldige å fått handikapkort. Kan parkere hvor man vil og det er gratis ;) Digg følelse å kjøre med bilen full av folk forbi alle som svetter opp bakken med alt driten de har med seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

På Gatebil er det utrolig digg for oss som er så heldige å fått handikapkort. Kan parkere hvor man vil og det er gratis ;) Digg følelse å kjøre med bilen full av folk forbi alle som svetter opp bakken med alt driten de har med seg ;)

Ikke noe jeg har noe med, men du la litt opp til det selv nå. Hehe ;)

Hvorfor handicap-kort? :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...