Gå til innhold

Flere betalings metoder hos BN?


Øyvind G

Recommended Posts

Øyvind G

Har du vurdert flere betalings metoder?

Det finnes alternativer som er enklere og kjappere å bruke enn faktura på mail. f.eks Paypal.

Vet det er mange her på forumet hvertfall som foretrekker Paypal. :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

griffenfeldt

Selv foretrekker jeg Klarna når jeg bestiller ting i nettbutikker.

Hovedsaklig er de fleste av mine nettkjøp gjort steder hvor jeg ikke får opplysninger om varebeholdningen på forhånd og da er ikke jeg interessert i å betale for varer jeg risikerer å ikke få eller må bestille fra andre.

Ex på cdon.com som ikke sender ut faktura før varene er pakket og shippet ut og forfallet er 14 dager etter varene er sendt.

  • DCN Poeng 1

2015 Mini Cooper Sd Countryman Blazing red
2011 Citroen C1 1.0 rød.

Driver Larsens Autospa.
http://larsensautospa.no
bilpleier for fotofinish
http://fotofinish.no

Nad Nanolex approved detailer
Swissvax autorisert detailer

Mvh
Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Har enda til gode å ikke ha fått det jeg har kjøpt hos BN og det samme gjelder egentlig CDON. Skjønner at dette var et eksempel.

Paypal har jo også et sikkerhetsystem slik at man ikke kan bli lurt der du som kunde ikke taper noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FredrikWake

Paypal er farlig enkelt... Bra for bilnerden, dårlig for vår økonomi :P

1965 VW Bug 1200

1994 BMW E36 320i Sedan

2007 BMW E90 325d Sedan

1995 BMW E36 M3 3,2 touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Selv foretrekker jeg Klarna når jeg bestiller ting i nettbutikker.

Hovedsaklig er de fleste av mine nettkjøp gjort steder hvor jeg ikke får opplysninger om varebeholdningen på forhånd og da er ikke jeg interessert i å betale for varer jeg risikerer å ikke få eller må bestille fra andre.

Ex på cdon.com som ikke sender ut faktura før varene er pakket og shippet ut og forfallet er 14 dager etter varene er sendt.

Produkter som ikke er på lager hos Bilnerden ligger ikke ute i butikken om jeg ikke husker feil. :)

Edit: PayPal hadde vært konge :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny-Puma

Spørsmål?

Hva er fordelen med PayPal, mot eventuelt Visa eller MasterCard?

Kan hende jeg begynner å bli gammel, men jeg kan ikke se jeg har brukt noe mindre penger der dem kun tar Visa eller MasterCard :D

Endret av Johnny-Puma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det det å slippe og gå ut i bilen og hente lommeboka med kortet for så og taste inn alle nummer osv. :P paypal logger man inn og trykker confirm, så er en ferdig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny-Puma

For min del er det det å slippe og gå ut i bilen og hente lommeboka med kortet for så og taste inn alle nummer osv. :P paypal logger man inn og trykker confirm, så er en ferdig. :P

Ser den, men jeg har da alltid korte i nærheten når jeg er på Internettet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Da har du ikke handla nok på nett :P Det kan jeg utenat :P

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk begge deler spør du meg. Både Paypal og Klarna :)

"Mennesker som sier at det ikke lar seg gjøre, bør ikke forstyrre dem som er opptatt med å gjøre det"
-George Bernhard Shaw


Skoda Fabia (skabberakket) Rød -00 | Ford Focus -05 lyseblå | BMW 318 -07 koksgrå | VW Touran - sølvgrå | LR Range Rover -08 hvit | Camp-Let "Limited  Edition 1969" -13 hvit coat.

Ford Mondeo stv. 2009 mod. Panther Black met.
Litt bilder: http://lammis.no/mondeo/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...