Gå til innhold

Erfaring felgbørster?


Thlian

Recommended Posts

Synd dette settet ikke inneholder wheel spoke, da hadde settet vært komplett :)

Oppfordring til forhandlerene: wheel woolies + wheel spoke i ett og samme kit vil vi ha :D


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel

Synd dette settet ikke inneholder wheel spoke, da hadde settet vært komplett :)

Oppfordring til forhandlerene: wheel woolies + wheel spoke i ett og samme kit vil vi ha :D

Enig, men dette er vel produsenten som må gjøre hvis du tenker å kjøpe alle som ett produkt...

Jeg kjøpte nylig både kitet trådstarter linker til, og wheel spoke som du nevner (http://www.scandicshine.no/index.php?route=product/product&path=61_62&product_id=666) fordi alle felgene mine har 5 tykke eiker som jeg ikke får vasket på baksiden uten noe slikt (eller en washmitt som jeg har brukt hittil).

Har ikke fått prøvd dem enda, men gleder meg!

Sånn helt generelt tror jeg ikke det er noe "magisk" med disse i forhold til f.eks. EZ, Daytona, og lignende, men du slipper at de spruter felgrens i trynet på deg og oppover finskjorten :) Kanskje de blir litt magiske hvis felgene har følsom lakk som krever spesielle hensyn, men de fleste felger har ganske hard lakk og tåler såvidt jeg vet felgbørster ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på lovord her, fjollete dyre egentlig, men gjør jobben uten sprut, holder vann som fy, slipper møkka lett og er veldig lette å holde rene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Jacobsen

Alle argumenter er vel nevnt av andre over meg, men henger meg på for å anbefale disse :)

Synes ikke prisen var så veldig høy heller. De koster litt mer enn EZ/Daytona ol. men du får med to stk flere børster også.

Veldig hendig å ha de tre størrelsene. jeg har hatt bruk for alle mine :)

Endret av ///Jacobsen

Mercedes Benz W211

Suzuki GSXR1000 K7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lobbyvirksomhet?

Jeg kan også varmt anbefale Scandicshine, storhandlet der nå for første gang og kan ikke si annet enn at jeg har fått strålende god service :)

Det blir nok et sett med Wheel woolies :) Wheel spoke er vel for å ta eikene på baksiden og jeg er ikke mer nøye enn at jeg tar det skippertaket etter endt sesong, eller plukker av felgen for å gjøre det skikkelig når en først skal gjøre det skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupper denne tråden litt og sniker inn et spørsmål. Jeg har felger med veldig tettsittende eiker (BMW M172) og sliter litt med å få rengjort disse skikkelig. Har EZ mini, men denne er ikke tynn nok til å komme mellom. Fins det tynnere felgbørster enn denne, eller må jeg improvisere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel

Kupper denne tråden litt og sniker inn et spørsmål. Jeg har felger med veldig tettsittende eiker (BMW M172) og sliter litt med å få rengjort disse skikkelig. Har EZ mini, men denne er ikke tynn nok til å komme mellom. Fins det tynnere felgbørster enn denne, eller må jeg improvisere? :)

Den tynneste i Wheel Woolies-settet er ganske tynn, 2.5cm med all fluffen ute, men burde kunne vaske ned til ca 1.5cm uten at du føler du må bruke press.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Husk felgvoks etter du har rengjort de, om du ikke har det. Det hjelper betraktelig mye. :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...