Gå til innhold

HJELP! Tilbud på PrickBort


chrefs

Recommended Posts

Hei!

Er det noen snille sjeler som tilfeldigvis skal på Rusta på Nordbysenteret i morgen, og har mulighet for å kjøpe 10 liter for meg? Skal på hytta (strømstad) i påsken, så det kan hentes iløpet av hele uke 16. Overfører penger asap om noen kan gjøre meg den tjenesten. :)

Christer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29kr vanlig pris på Rusta? Da vet jeg hvor jeg skal innom på neste søndagsshopping/lekelandtur. :-)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnsen`s  Autospa

Er 29kr vanlig pris på Rusta? Da vet jeg hvor jeg skal innom på neste søndagsshopping/lekelandtur. :-)

Nei tror det er tilbud på den nå, den ligger normalt på 49 Sv kroner.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, tilbud ut mars. Vanlig pris er 49.

Skal en tur innom der idag, er planen, får håpe de har mer igjen :)

PS: Synes prickbort er veldig opphausa her på forumet, eller er det her (halden) hvor det er veeeldig lite asfalt som hopper på bilen? Kjøpte 2-3 flasker for et par år siden, har en igjen enda.

Endret av ugn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, tilbud ut mars. Vanlig pris er 49.

Skal en tur innom der idag, er planen, får håpe de har mer igjen :)

PS: Synes prickbort er veldig opphausa her på forumet, eller er det her (halden) hvor det er veeeldig lite asfalt som hopper på bilen? Kjøpte 2-3 flasker for et par år siden, har en igjen enda.

Med mitt forbruk av PB, som er på ca 13,- per bil med vanlig BN-pris ((10 / 0,3 = 33,3333333osv) (450 / 33 = 13,6363636)) synes jeg det er en ganske grei forsikring å bruke 5 minutter ekstra på PB, i forhold til timevis (satt på spissen) med ripefjerning fordi man ikke gidder å bruke PB.

Mye av vaskingen som diskuteres her er også vask før korrigering, da tyr man til alle midler for å klargjøre best mulig før pad og polish får svinge seg i dansen, da helst uten asfalt på lakken..

Så - opphausa eller ei, jeg bruker de 13,- med glede for å legge et best mulig grunnlag før berøringsvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å følge utregninga di uten benevning.

Var på rusta idag, kom til hylla og som jeg frykta:

IMG_1605_zps6f58fc66.jpg

Spurte en kar som jobba der om de tilfeldigvis hadde mer, men jeg var tydeligvis ikke første som hadde spurt. Så det var tomt ja.

I forbifarten nevnte han at dataen sa at de skulle ha 47 stk på lager, men de fant ingen på lageret.

Surmulen gikk jeg mot kassa og utgangen.. men av erfaring er det som ofteste (no offence, bare erfaring :P) ikke de med størst sjans for å bli rakettforskere som jobber der.

Så bestemte meg for å ta en titt i butikken selv.. tok ca. 2 minutter så fant jeg en teipa igjen eske det stod MAC med en kjent blåaktig farge på.

IMG_1608_zps5f26116b.jpg

:D

Dagens fangst! Rappa med meg hele esken, stod minst en eske til der (og ja, jeg informerte duden om hvor resten stod så kanskje flere skulle få nyte godt av det).

Til trådstarter, send meg en PM litt nærmere, så kan du få kjøpt et par flasker hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig forklart det, ja.

10 liter delt på 3 dl per bil.

450,- for 10 liter PB hos BN delt på 33 biler, gir en totalkostnad på rett over 13,- per bil/vask

De fleste oppegående kjenner seg nok godt igjen i den beskrivelsen ja, mye kål på slike plasser dessverre! Men billig PB ble det :)

Høres bra ut, sender deg en PM når det nærmer seg, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...