Gå til innhold

Skade på aluminiumshenger


nemiarwen

Recommended Posts

nemiarwen

Heisann!

Fikk en telefon fra en kompis. En trampoline hadde blåst inn i en skaphenger som er av aluminium og plast. Aluminiumen har fått noen alvorlige skrammer. De er ikke særlig dype.

Han lurte på om det var mulig å gjøre noe med dette med poleringsmaskin. Jeg sa at det tviler jeg på, da det ikke er noen lakk her, men rent aluminium som har fått skrammer.

Men, tenkte uansett å høre her inne, hva kan gjøres for å få dette fint? Noen ideer? Ripene/skrammen er altså ikke dype.

Hva tror folket?

Litt dårlige bilder jeg har fått her men....

Alu_02_zps1300ae28.jpg

Alu_03_zps4d69cb24.jpg

Alu_01_zps15b1cb91.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

roadrune

Hmm, er det mulig å få til noe altså? Hva mener du med å ta alt? Har bare en Kestrell 900 DA....

Jeg mener at jeg ikke tror du vil klare å få samme finish som originalt, og du derfor må slipe/polere alt sammen for å få samme finish hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nemiarwen

Jeg mener at jeg ikke tror du vil klare å få samme finish som originalt, og du derfor må slipe/polere alt sammen for å få samme finish hele veien.

Hmm, ja, heller mot det jeg også. Da er det litt fristende å teste, da det er sannsynlig at man får en forskjell på testområdet og resten av hengeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...