Gå til innhold

Utvendig 1.stegs på Volvo V50 2004


AreJJ

Recommended Posts

Minn første dokumenterte S&S på forumet. Volvo V50 2004, meget pent behandlet. Har vært vasket ofte og riktig om ikke på DCN style, men forsiktig. Overraskende lite swirls og riper, men litt var der.

Produkter som ble brukt var Surfex 1-10

Prickbort

Korrosol

Collonite 845

Victoria Wax super soap

Auto Finesse revive

Menzerna 400 og 2500

Orange og Gul Uber

Utstyr som ble brukt Kestrel DAS pro

Metabo DA (veldig gammel, men brukbar)

Mye MF kluter og buffe handkler

Pakket opp det jeg trengte og håpet jeg ikke glemte noe. Det gjorde jeg heller ikke til en forandring :rolleyes:

001.jpg Litt bilder av Herregådsvognen før vi begynte. Vi det er eier (minn svoger) som deltar aktivt og meg selv. :thumbs: Ikke det værste. Vasket hver uke, skjelden det hvis en ikke er medlem her på DCN003.jpg

Endret av AreJJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke øl og dårlige Photobucket egenskaper er så bra, men blir mindre frustrert og irritert jo mer jeg drikker :blink:Korrosol virker bra og etter avspyling blir det lett å korrigere. 014.jpg016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten bildeserie av korrigeringen. Begynte med Orange uber og menzerna 2500, men gikk for gul og 400. Stod ute som dere ser, men det v026.jpg027.jpg030.jpg033.jpg035.jpgar faktisk 16 grader i skyggen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål. Gøy dette, tror jeg er litt sliten. Ølen virker bra i dag :lol: Her kommer litt bilder av resultatet. Totalt tidsforbruk 6 timer på to mann. inklusiv 20 minn spisepause og nesten ikke dødtid. Takk for meg.041.jpg043.jpg044.jpg045.jpg046.jpg047.jpg

  • DCN Poeng 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^_^ Må informere om at plast ble tatt etter forrige bilder. Ble litt rot med da jeg plutselig fikk behov for å vaske minn egen bil også. Glemte jeg skål, ja skål. Ble rein Golfen og ^_^048.jpg


Meget pent resultat, godt jobbet!

Takker for det. Er for øvrig på Os. sikkert ikke langt fra deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så aller verst første s&s dette :) Cred

Takker, min svoger var super fornøyd. :thumbs:

Ble jo blankt og fint dette :)

Er det i Kuvågen du er og shiner?

Ja. Du må være lokalkjent, trodde ikke bildene avslørte så mye :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...