Gå til innhold

Østfold felgteknikk. Kuttet ut privatkunder?


Øyvind G

Recommended Posts

Stemmer nok det. Leste det på Fb for noen dager siden også. Synd. <_<

Vi ser oss desverre nødt til å (midlertidig) stenge muligheten for privatpersoner å levere inn felger til oss. Vi er midt i høysesong, og markedets behov er betraktelig større enn firmaets kapasitet pr. dags dato. Vi klarer ikke å prosessere mengden felger som kommer inn med en fornuftig tidsramme grunnet kraftig vekst. Vi beklager ulemper dette måtte medfølge.



Vi stenger nå muligheten for innlevering i ca 1 måned. Denne beskjeden blir fjernet når dette oppheves. Denne beskjeden gjelder ikke firmakunder, kun privatkunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagaddiction

Er ikke første gang jeg opplever at et felgverksted stenger for privatkunder i Mars-April. Litt kjipt da Østfold Felgteknikk er veldig dyktige og har bra priser men om den største hovedkunden er feks merkeforhandlere så ser jeg den. De sier jo selv at de ikke har kapasitet både med utstyr og folk så da er det bedre og gjøre ferdig alt nå i Mars-April og unngå å sitte igjen med masse jobber de ikke rekker før ut langt utpå sommeren og grinete kunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Synd det egentlig. Hadde planer om å sende org felgene til A4`n her til lakkering der.

At de stenger for privatkunder ser jeg ikke noe problem med, bedre det en at de må begynne å levere dårligere resultater pga tidspress. Er vel et fag som det tar litt tid å mestre, så ikke bare å sette inn nye folk sånn uten videre..

Får håpe de åpner igjen for private etterhvert :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagaddiction

Synd det egentlig. Hadde planer om å sende org felgene til A4`n her til lakkering der.

At de stenger for privatkunder ser jeg ikke noe problem med, bedre det en at de må begynne å levere dårligere resultater pga tidspress. Er vel et fag som det tar litt tid å mestre, så ikke bare å sette inn nye folk sånn uten videre..

Får håpe de åpner igjen for private etterhvert :)

Du kan bruke disse i ås. http://www.pulverlakkering.no/. De er ganske dyktige

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...