Gå til innhold

Is/snø i hjulbuer


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Nå som det er så kaldt ute, blir det fort mye is som samler seg i hjulbuene.

Vil det hjelpe å smøre noe glatt plast dressing på inner plastskjermene slik at is og snø ikke fester seg så lett. Noen som har prøvd og vet om det hjelper eller ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Citrus

    8

  • offroad

    6

  • truhaa

    5

  • Hakon

    5

  • Admins
Er vel ikke filt kanskje men...minner litt om stoff det som er i innerskjermene bla på citroen...

Har sett at Avensis også har det stoff greiene, og ser ikke ut til at det fester seg like mye is på det nei

Er rein plast på min iallefall, tror jeg skal prøve å kline på litt på min Dennis. Siden den står inne å poleres alikevel :)

Får holde oss oppdatert på hvordan det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
No dritt med senka bil hvertfall...bygger seg fort opp oppunder der..

Ja nå som det er så kaldt er bare 1 dag så har det samlet seg så mye is at dekkene skraper hele tiden. Hjelper som regel å trå litt på gassen over fartsdumper så man banker løs litt, men er nok ikke så bra for bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No dritt med senka bil hvertfall...bygger seg fort opp oppunder der..

Word, knuste nederste delen av M fangeren min forrige uka p.g.a den ***la snøen.

Jaja, godt man har noe å bruke penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag stod det en dame ved stasjonen i Asker og sparket av is i bakkant av hjulbuene foran og bakkant av buene bak med støvlen sin. Og med skarp damestøvel inn mot lakken på en ganske så ny Nissan Primera....

Grøssssssss

Men glatt dressing? Hva slags glatt dressing kan vi bruke mon tro? Det hoper seg opp på den gamle 100'en min også. Jeg måtte spyle vekk forleden i selvvaskehall da det bråkte som fyyy når jeg svingte :)

Endret av Morrizon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste løsningen er snø som ligger på bakken og 20 blå :P

ellers har jeg selv hatt et svare strev med 225 dekk og "filt" trekte innerskjermer når det har snødd. Greit og få ut igjen dagen derpå men blir værre når det er 20 blå som nå.. er dette null føret som er værst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen til en kamerat stod å _SKRAPTE_ en svær snømåke frem og tilbake med makt på bilen sin her om dagen.. Skulle sikkert ha vekk all isen som hadde satt seg fast på panseret og taket. Jeg fikk grøssninger helt ned i pungen av lyden, og av tanken på hvordan den ser ut når snøen forsvinner om noen mnd.

Sorry offtopic ;)

[color=#FF0000][url="http://www.redrabbits.com"]www.redrabbits.com[/url][/color]
--------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo
Naboen til en kamerat stod å _SKRAPTE_ en svær snømåke frem og tilbake med makt på bilen sin her om dagen.. Skulle sikkert ha vekk all isen som hadde satt seg fast på panseret og taket. Jeg fikk grøssninger helt ned i pungen av lyden, og av tanken på hvordan den ser ut når snøen forsvinner om noen mnd.

Sorry offtopic ;)

Grøss!!! kommer til å få mareritt om det der no... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...