Gå til innhold

Magnet skiholder


markus1

Recommended Posts

Så i annonse fra Mekk idag at de selger ski magnetholder.Syns det høres ut som en dårlig ide,og et skrekkeksempel.Skulle vært 110% safe dette hvis jeg skulle hatt det på taket på bilen.Kanskje noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikje noe sjakk trekk, solgte det på bilxtra, men eg solgte det bare til folk som på død og liv sku ha det, eg sa at det både riper og ikje e noe bra.. men selvfølgeli e det noen som bare "må" ha ting fordi det er billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sitter visst noe helt jævlig, så det er vel ikke det største problemet. Vibrasjonene som blir når du kommer opp i fart er noe annet..

For å plusse på denne: setter du den forreste så langt fram at den stikker litt foran taket, flyr skiene av i 140 km/t... :rolleyes:

Skal dog sies at den bakerste fortsatt satt fast :lol:

Endret av Brage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen til eksen var det noen som hadde brukt det, det så helt jævlig ut.. Sånne firkantriper mange striper på taket

"Folk flest" vil vel sette det rett på skitten bil uten LSP..

Hadde fete merker etter takstativ på P10'n, rimelig kjipt. Fyren som oppfant rails burde hatt medalje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å plusse på denne: setter du den forreste så langt fram at den stikker litt foran taket, flyr skiene av i 140 km/t... :rolleyes:

Skal dog sies at den bakerste fortsatt satt fast :lol:

Hehehehehehehe topp produkt med andre ord..... not

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

kommer ikke på noen bil her i allefall...

Blir standard bøyler her..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Kommer aldri (!!!) til å skje at noe sånt kommer på mitt tak! Om så skulle skje så dreier det seg i så fall om en bil i en slik stand at jeg like gjerne binder skia rett på taket..

Endret av Dag/Swissvax

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...