Gå til innhold

Poleringspapir - Bra Eller Dårlig?


tommy_sn

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Microfiber er det eneste som duger 100%...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Microfiber er det eneste som duger til dette! Basta!

Polergarn og poleringspapir er bare en stor vits. Fullstendig ubrukelig.

Det eneste du trenger av filler til bilen, uansett hva du skulle bruke dem til er Microfiber.

Jeg har selv ca. 20 microfiberkluter og kjøper meg stadig flere. Deilig og kunne "sløse" litt med med disse og vite at man alltid har en ren microfiber på lur.

Når jeg feks. skal fjerne voks på bilen, så bruker jeg kanskje 10 microfiberkluter. Man kan alltids gjøre dette med kun en klut, men jeg liker å forsikre meg om at klutene er 100% rene hele tiden :)

Etterpå så er det jo bare å kaste dem inn i vaskemaskinen på 40 grader (UTEN tøymykner!)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microfiber er det eneste som duger til dette! Basta!

Polergarn og poleringspapir er bare en stor vits. Fullstendig ubrukelig.

Det eneste du trenger av filler til bilen, uansett hva du skulle bruke dem til er Microfiber.

Jeg har selv ca. 20 microfiberkluter og kjøper meg stadig flere. Deilig og kunne "sløse" litt med med disse og vite at man alltid har en ren microfiber på lur.

Når jeg feks. skal fjerne voks på bilen, så bruker jeg kanskje 10 microfiberkluter. Man kan alltids gjøre dette med kun en klut, men jeg liker å forsikre meg om at klutene er 100% rene hele tiden :)

Etterpå så er det jo bare å kaste dem inn i vaskemaskinen på 40 grader (UTEN tøymykner!)

10 stk:O Wow.. Hehe

De har flere sider da :P Bruker 1 til voks jeg, polering da går det som regel mange flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si meg uenig i det som kommer fram her. Du trenger ikke være like microfil som GigaFlow, men du bør i hvert fall ha en til hvert produkt du skal fjerne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

10 var mææææd drøyt! :P

En klut har 8 fullgode sider hvis man bretter den ordentlig. Holder med en klut per produkt, men det er aldri dumt å gå over nyvokset bil med en 100% ren en;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å bruke en til å tørke av voksen, så en brand new til å "høyglanspolere". Da gjerne en som er litt finere enn Meg's gule..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he....."microfil" nytt ord er oppfunnet...kanon :)

Benytter fort 3-4 stk når jeg fjerner polish, tar den bløteste fra cobra til slutt og bare stryker over bilen lett.......blir liksom ikke ferdig med den siste runden, deilig å kjenne det glir så lett over lakken....mmmmmm

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har finni ut at poléringsduk/papir er fint til én ting. Å polere endestussen på eksosanlegget! Det sitter veldig "tight" opp mot fanger, og jeg vil liksom ikke bruke opp mikrofiberklutene på eksosanlegget :P Så da smører jeg bare på Autosol og legger en bit poléringsduk over. Så er det bare å dra i endene på papiret til det skinner. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...