Gå til innhold

Problemer med swirls !


9stad

Recommended Posts

Holder på og polere med maskin for første gang (DA maskin) og har kjøpt CG sin V serie, begynte med gul rubbing Pad ifra CG og V34, synes ikke dette tok bort nok så prøvde meg på V32, synes fortsatt ikke det var bra nok så fikk lånt meg en veldig hard Rupes rubbing Pad, og prøvde med V34, men då ble det hele bare verre.. Noen som har noen tips ? Kanskje eg gjør noe galt ? sliter også veldig med at lakken er veldig "bølgete" ser nesten ut som appelsin hud istedenfor for og vere helt slett..

Max Protect Certified Car Care Center

Max Protect Certified Detailer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Bilpleielog : http://www.detailersclub.no/forums/topic/25261-nistads-bilpleielog/

Instagram : j9stad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

kunne vert greit med et bilde om du har det.

Hvordan farge og type bil er dette?

Tatt solid farge eller metalic / klarlakk osv...

kan jo høres ut som om du får microswirls av paden, det kan komme av flere ting.

uren pad, myk lakk, for grov polish, for høy / lav hastighet osv... feil teknikk

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til og tatt noe skikkelig bilde nå.. Har bare mobil kamera og en dårlig lykt. Men har en Alpin hvit bmw 3 serie touring 2006 modell. Kan vere at eg får Micro swirls av pad'en ja.. Men lurer på om eg skal prøve og kjøre først V32, så V36 og avslutte med V38.. Men det burde kanskje ikke vere nødvendig ?

Max Protect Certified Car Care Center

Max Protect Certified Detailer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Bilpleielog : http://www.detailersclub.no/forums/topic/25261-nistads-bilpleielog/

Instagram : j9stad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...