Gå til innhold

Hvkk sin beskjedene samling


Hvkk

Recommended Posts

Da det bare blir kortere og kortere mellom pakkene som dukker opp på døren med bilpleie er det vel bare å innse at man er bitt av basillen og er med i galskapen.

Først så må jeg vel kunne si at jeg har meget sansen for Auto Finesse

2014-02-05175648_zpsab13f632.jpg

Fra venstre:

AF Gloss, AF Imperial, AF Dressle, AF Finale, AF Hide cleaner og conditioner, AF Crystal

2014-02-05175741_zpsf7c000c3.jpg

Sonax interiør, Bilxtra eksteriør fornyer, Rain X, CG Maxisuds II, Rupes polishene

2014-02-05175815_zpse17b75bb.jpg

Collinite 845, SV Shield, BH Auto-clay, SV Autobahn

2014-02-05141320_zps06d0a9c6.jpg

Gtechniq I1, AF lather, Gyeon Rim, Gyeon ullvott, Bilnerden spesialsvamp, AF waxmate, Våtslipesett

IMG_0137_zpsae73760f.jpg

Prickbort, Surfex HD, MG nxt gen carwash

IMG_0136_zpse6633b87.jpg

Skilpadde voks, div flasker, korrosol og MG claykit

Regner med det kommer en liten oppdatering i morgen om posten er flinke.

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På korrosolen og det meste andre av flasker er det sprayhode fra scandicshine som de bruker på sine sprayflasker, og sender med produkter. På surfxen er det Atomiza chemical fra bilnerden. Syns atomiza sprayhodet fungerer mye bedre enn scandicshine som jeg opplever som trege.

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kom levert på døren i dag, slik som jeg hadde håpet på.

2014-03-06124949_zps5e1e8f58.jpg

Innholdet er for å bli mer klar for sommer modus:

2014-03-06130212_zps81908aa2.jpg

P21s Power gel, Korrosol, Gyeon Prep, AF Temptation, Eurow shag weave mf, plastskraper og div sprayhoder.

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte en tur på posten i går og hente en litt større pakke.

Kombinasjonen av crazyweek hos Bilnerden og hjelpe broderen med å få mer riktige produkter går jo utover lommeboken min også... Shit happends

2014-03-14092651_zps43786980.jpg

Hva skjuler seg inni denne her da?

2014-03-14112035_zpsff68af14.jpg

AF Verso og AF Stain, samt sprayflasker og AF stasj til meg.

Og til broderen Surfex HD og Mac Felgrent.

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Prøvde Heavy duty flaska til gtechniq i dag. Herlig flaska og sprayhode!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grei bestilling det. pass på så ikke macen ligger for lenge:)

Sa pent at han bare burde bruke den til å rense sommerfelgene før de gikk på bilen, og viterfelgene før de ble lagret. Og at virketiden bare skulle være noen få minutter 2min holdt sikkert, og at sterk Surfex går til vanlig vask.

Prøvde Heavy duty flaska til gtechniq i dag. Herlig flaska og sprayhode!

Følte for å prøve min jeg også, nå har jeg ikke prøvd mange flasker, men dette er vel min favoritt.

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Den beskjedene samlingen holder på å bli mindre beskjeden, pakke på døren i dag fra Swissvax

hy9edy8u.jpg

ypu4upyq.jpg

Klarte ikke å motstå fristelsen om Insignis lengre

Endret av Hvkk

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vist til at jeg måtte hente en pakke på posten i dag, uvant og hente pakker da jeg pleier å få dem levert på døren. Men godt var det, lettere å få det umerket i hus.

2014-05-03204334_zps391bdca1.jpg

2014-05-03204522_zpsb567a175.jpg

Ferdig pakket opp viser det seg: Scholl s17+, 2stk Sort Scholl waffel, Wheel woolies og Polish Angel Mester sealant

2014-05-03204643_zps49401db1.jpg

Gruppe bilde fra voks skuffen, hvor voksene, og litt div småting trygt og kjølig i denne låsbare skuffen (Y)

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Er bare blitt litt, ja faktisk litt påfyll på meg i det siste da jeg ikke helt har hatt tiden til å la meg friste av mer.

Men uansett, siste innkjøpet ble vel dette

2014-11-26105923_zps1ac4093b.jpg

Gleder meg til BN svamp igjen!

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Lather er digg såpe!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Må si jeg er fornøyd med å klare meg relativt lenge uten særlig til innkjøp, men vet at jeg må ta et litt større et om en månedstid eller så :/ men jaja, dagens fangst fra posten

2015-08-2813.12.55.jpg

Skinnfarge til mitt kjære snart 18år gamle ratt som absolutt trenger litt(mye) farge rundt om

CG Mat renew fordi det høres genialt ut, og new car scent bare for å ha prøvd noe slikt også

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg ikke begynt å gå løs på bilen min med lukt enda, men hadde en kompis som sprayet ned sin egen bil med det. Ble en stram lukt siden han brukte for mye, men minnet jo noe om nybillukt da.

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer
Mye fint her[emoji4] Hva syns du om new car smell? lyst til og teste en sånn senere jeg også bare usikker hvilken, står litt mellom leather scent og denne. 

Vær obs på at leather scent ikke lukter skinn, men ubehandlet lær. Ikke noen vond lukt på noe vis, men jeg synes ikke den passer i en bil.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Har den siste tiden kommet litt gøy her, må jo være klar for en ny sesong med blank bil...

Vel siden samlingen er beskjeden så har jeg vært litt beskjeden når det gjelder "påfyll"..

12F5D851-23DB-47F4-AF8B-9909DC6F382B_zps

 

Men pokker heller hvem er det jeg egentlig lurer? Beskjeden røk jaggu meg for leeenge siden, er jo alt et par ordre som er utelatt fra denne tråden, og for å toppe det hele, jeg har jo litt annet knask på vei også :ph34r:

  • DCN Poeng 2

06' Mini Cooper                     -Mine Bilpleie Produkter                            -Loggen

X: 89' Volvo 760GLE, 98' BMW 520i 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...