Gå til innhold

CG 5050


hardrocx

Recommended Posts

Lurer bare på om de av dere som bruker 5050, ligger det på hele bilen? eller feks bare panser?

vurderer sterkt å bestille denne, men hvis dette er en voks folk vanligvis ikje ligger på hele bilen så blir det litt drøyt å betale 600 kr for en voks til panseret... Hvertfall akkuratt no :P

Lenge varer en boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare på om de av dere som bruker 5050, ligger det på hele bilen? eller feks bare panser?

vurderer sterkt å bestille denne, men hvis dette er en voks folk vanligvis ikje ligger på hele bilen så blir det litt drøyt å betale 600 kr for en voks til panseret... Hvertfall akkuratt no :P

Lenge varer en boks?

Du bruker denne på hele bilen i likhet med andre vokser, så du får mye voks for pengene på den der.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den selv, lett å jobbe med og gir fin og dyp glans. En boks varer til maange runder.

Bilen på bildet har akkurat fått en runde med CG Jetseal og CG5050

post-594-1234181531_thumb.jpg

Endret av chris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

Enig.

Det er en billig voks til å gi det resultatet den gir. Det er den jeg har brukt mest på kundebilene jeg har hatt. Og den er selvfølgelig til å bruke på hele bilen. :)

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 50-50 for første gang på min bil for ei stund siden.. Og jeg må si at jeg ble kraftig imponert!

Lett å påføre, og lett å fjerne.. Ser vanvittig bra ut, og beadingen er nice.. Skal visst også holde en god stund har jeg lest.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Den skal holde bittelitt kortere enn Victoria, og tre lag med Victoria holder fint i tre måneder, så det er nok en god voks :)

Har du prøvd?

Ihvertfall nå vintertid er det store forskjeller på vokstester fra UK og US kontra Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...