Kjetil Bj 0 Skrevet 26 Februar, 2014 Rapporter Share Skrevet 26 Februar, 2014 Hei. Er det noen kloke hoder her som kan fortelle meg forskjellen på de to her? http://www.swissvax.no/produkter/rense-produkter/art-206-swissvax-cleaner-fluid-medium-500-ml http://www.swissvax.no/produkter/rense-produkter/art-213-swissvax-cleaner-fluid-professional-500-ml På medium står det som følger: Etter behandling med CF Medium benyttes vanlig Cleaner Fluid for å klargjøre lakken for voks. Trodde det var prevax oljer i alle CF.. Og hvilken av SV sine CFP passer best som en-stegs jobber? Slik som S17 og svart scholl pute. Siter Kjetil Bjørløw Løvold2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy 6 673 Skrevet 26 Februar, 2014 Rapporter Share Skrevet 26 Februar, 2014 Alle har prevax oljer, og forskjellen på disse to, blir vel ca samme som scholl S17 og S30. CFP medium og sort scholl på da funker meget bra til 1-stegs jobber. Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Bj 0 Skrevet 26 Februar, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26 Februar, 2014 Så CFP Medium har noe ala cuttet til S17, mens CFP Regular er som S30? CFP Finish blir som S40 det da? Og bare for å blande inn CFP Strong så vil den ha cuttet til S3 eller en mellomting av S3 og S17? Siter Kjetil Bjørløw Løvold2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikstein 189 Skrevet 27 Februar, 2014 Rapporter Share Skrevet 27 Februar, 2014 Ja. Min lille erfaring er at s3 gir litt bedre cut, men ikke allverdens mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vårhus 375 Skrevet 27 Februar, 2014 Rapporter Share Skrevet 27 Februar, 2014 Å blande trenger ikke bli som en tror mtp cut, noen ganger funker det, andre ganger ikke. Siter Vårhus Bilpleie & DetailingSwissvax Certified DetailerSwisswax Certified Instructor Carpro Proffesional DetailerGTechniq Accredited DetailerNAD - Nanolex Approved Detailer S&S av noen av mine jobber: Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70 Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Bj 0 Skrevet 27 Februar, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27 Februar, 2014 Nå tenkte jeg ikke å blande CFP Strong med noen av de andre.. Var bare for å trekke den inn i samtalen. Men takker for gode svar! Siter Kjetil Bjørløw Løvold2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vårhus 375 Skrevet 27 Februar, 2014 Rapporter Share Skrevet 27 Februar, 2014 Ja. Min lille erfaring er at s3 gir litt bedre cut, men ikke allverdens mye. Kan si meg tildels enig i det, men CFP strong kan kjøres mye lengre enn s3 gold etter min mening, og vil da utgjevne forskjellen, kanskje og bikke til CFP Strong sin fordel. Strong støver og latterlig mye mindre enn s3 gold Siter Vårhus Bilpleie & DetailingSwissvax Certified DetailerSwisswax Certified Instructor Carpro Proffesional DetailerGTechniq Accredited DetailerNAD - Nanolex Approved Detailer S&S av noen av mine jobber: Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70 Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikstein 189 Skrevet 27 Februar, 2014 Rapporter Share Skrevet 27 Februar, 2014 Helt enig Sw polish er fortsatt den beste jeg har prøvd, prisen er derimot latterlig høy i forhold til mye annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Bj 0 Skrevet 27 Februar, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27 Februar, 2014 Kan si meg tildels enig i det, men CFP strong kan kjøres mye lengre enn s3 gold etter min mening, og vil da utgjevne forskjellen, kanskje og bikke til CFP Strong sin fordel. Strong støver og latterlig mye mindre enn s3 gold Visst den støver mye mindre en S3 rettferdigjør det prisforskjellen for min del. Siter Kjetil Bjørløw Løvold2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.