Gå til innhold

Forskjell mellom SV CFP Regular og Medium?


Kjetil Bj

Recommended Posts

Hei.

Er det noen kloke hoder her som kan fortelle meg forskjellen på de to her?

http://www.swissvax.no/produkter/rense-produkter/art-206-swissvax-cleaner-fluid-medium-500-ml

http://www.swissvax.no/produkter/rense-produkter/art-213-swissvax-cleaner-fluid-professional-500-ml

På medium står det som følger: Etter behandling med CF Medium benyttes vanlig Cleaner Fluid for å klargjøre lakken for voks. Trodde det var prevax oljer i alle CF..

Og hvilken av SV sine CFP passer best som en-stegs jobber? Slik som S17 og svart scholl pute.

Kjetil Bjørløw Løvold

2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har prevax oljer, og forskjellen på disse to, blir vel ca samme som scholl S17 og S30. CFP medium og sort scholl på da funker meget bra til 1-stegs jobber.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CFP Medium har noe ala cuttet til S17, mens CFP Regular er som S30?

CFP Finish blir som S40 det da?

Og bare for å blande inn CFP Strong så vil den ha cuttet til S3 eller en mellomting av S3 og S17?

Kjetil Bjørløw Løvold

2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å blande trenger ikke bli som en tror mtp cut, noen ganger funker det, andre ganger ikke.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg ikke å blande CFP Strong med noen av de andre.. :)

Var bare for å trekke den inn i samtalen.

Men takker for gode svar! :)

Kjetil Bjørløw Løvold

2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Min lille erfaring er at s3 gir litt bedre cut, men ikke allverdens mye.

Kan si meg tildels enig i det, men CFP strong kan kjøres mye lengre enn s3 gold etter min mening, og vil da utgjevne forskjellen, kanskje og bikke til CFP Strong sin fordel. Strong støver og latterlig mye mindre enn s3 gold

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si meg tildels enig i det, men CFP strong kan kjøres mye lengre enn s3 gold etter min mening, og vil da utgjevne forskjellen, kanskje og bikke til CFP Strong sin fordel. Strong støver og latterlig mye mindre enn s3 gold

Visst den støver mye mindre en S3 rettferdigjør det prisforskjellen for min del.

Kjetil Bjørløw Løvold

2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...