Gå til innhold

MobilTråden


Anders

Recommended Posts

Byttet ofte mobil før, men har iPhone nå, og den har jeg ingen problemer med å slå meg til ro med... Touchskjermen er god, menyene er oversiktlige, programutvalget er enormt og mp3spiller-delen av telefonen er i velkjent iPod-stil. Veldig bra, med andre ord.

Det eneste negative er batteritiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Morten83

    18

  • Hans Marius

    17

  • ClearCoatChristR

    11

  • bjorke

    4

Som den "mobilfreak" jeg er, har jeg nå pensjonert min Nokia N95. Hatt denne i over 1 år, tror det er ny rekord.

Vært veldig fornøyd med denne telefonen, tross dårlig slide funksjon.

Nå har jeg handlet Nokia 5800, får denne lørdag eller mandag.

Blir spennende å se hvordan den er, fått generelt god kritikk bortsett fra hos TV hjelper deg. Men testene deres kan man si så mang om.

Tror faktisk aldri jeg har gledet meg mer til å få ny telefon :)

Noen andre her som har/bestilt samme telefon?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på den telefonen på Youtube, og den ser jo veldig bra ut. Menyene virker litt trege, men kanskje det var på en tidlig mobil..? Har ikke bestilt den, men kult at Nokia også kom med en Touch-telefon :) Har Nokia 5310 selv, liten og fin.

Hvor handlet du forresten Morten? Og hva kom prisen på..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på den telefonen på Youtube, og den ser jo veldig bra ut. Menyene virker litt trege, men kanskje det var på en tidlig mobil..? Har ikke bestilt den, men kult at Nokia også kom med en Touch-telefon :) Har Nokia 5310 selv, liten og fin.

Hvor handlet du forresten Morten? Og hva kom prisen på..?

Har ikke lest noe om at menyene er trege.

Flere som har hatt problemer med lyden vistnok, men får håpe ikke det gjelder min. Dette skal være et hardware problem så får håpe Nokia har fikset opp i dette.

Jeg kjøpte telefonen fra tele2 nettbutikk, ga 2500kr med videreføring av champion abonnement.

Første trykkskjerm telefonen på meg, så blir spennende å se hvordan det fungerer.. Liker spesielt godt at telefonen kan brukes som en postit lapp, kan bare skrible rett på skjermen med stylus..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Byttet ganske ofte mobiler før, men i det siste har det roet seg veldig ned! Kjøpte Nokia N80 da den var ny, og har hatt den siden, altså leeeenge :P Har sett på ny mobil nå, og vurderer N82 og 5800! så du må lage review når du får mobilen Morten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

har Samsung whiz ellerhva den heter nå, emn tror det blir HTC HD etterhvert... får se, emn mobil er morro det ja

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har Samsung whiz ellerhva den heter nå, emn tror det blir HTC HD etterhvert... får se, emn mobil er morro det ja

Lekker telefon HTC HD, lest at HTC telefonene generelt er ganske trege i menyene. Men mulig det har endret seg med denne?

Ser det jammen ut som jeg får telefonen min imorgen, ligger på omlasten på Alnabru asap..

Byttet ganske ofte mobiler før, men i det siste har det roet seg veldig ned! Kjøpte Nokia N80 da den var ny, og har hatt den siden, altså leeeenge :P Har sett på ny mobil nå, og vurderer N82 og 5800! så du må lage review når du får mobilen Morten ;)

Jepp skal lage en liten review og legge ut litt bilder..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Hadde HTC 710, og den var ok den, tastaturet er en vits, emn en god tlf elelrs, Whiz er tregere og henger fortere..

hva henter du Morten?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lages en mobil som ikke har alt dette dillet man ikke trenger?

Jeg vil ha en ny nokia jobb tlf....

samsungen tærer på tålmodigheten min hver jevla dag.. dritt..

Man får telefoner som bare er telefoner ja. Se på de billigste modellene til Nokia f.eks.

Hadde HTC 710, og den var ok den, tastaturet er en vits, emn en god tlf elelrs, Whiz er tregere og henger fortere..

hva henter du Morten?

Henter?

Endret av Morten83

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa
Man får telefoner som bare er telefoner ja. Se på de billigste modellene til Nokia f.eks.

Henter?

ja hvilken tlf henter du? så CCC svarte der da...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt..

nokia 3210 (1,5år)

3410 (1,5år)

5100 (1årår)

5140 (1,5år)

5140i (1,5år)

samsung SGM M110 (1 år til sommern)

Hadde nokia hatt en Ip54/57 tlf så hadde jeg hatt den.. Lurer litt på på samsung B2700. Men vis den er like knotete som M110 i bruk da står jeg over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR
Hadde nokia hatt en Ip54/57 tlf så hadde jeg hatt den.. Lurer litt på på samsung B2700. Men vis den er like knotete som M110 i bruk da står jeg over..

B2700 er kanskje en av de få telefonene som tåler litt bank som faktisk er brukende som telefon.

Fin og klar skjerm, greit kamera med video, radio, minnekort og mp3. Gode menyer og gode taster. Fin lommelykt også.

Selv har jeg hatt:

Philips Diga

Nokia 5110

Siemens C35

Nokia 3310

Nokia 3330

Nokia 3510

Samsung "Matrix"

Sony Ericsson T65

Siemens SX1

Nokia 6680

Benq Siemens EF71

Nokia N80

Nokia N95

HTC Touch Diamond

Nokia E71

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig interessert i telefoner før, når Siemens fremdeles produserte telefoner.

Etter at Siemens ble oppkjøpt av BenQ, har telefonhobbyen roet seg.

Den andre gangen jeg sendte inn min SXG75 (en telefon som ble lansert alt for tidlig, og hvor supporten var tilnærmet null pga BenQs overtagelse), ba jeg om å få en Sony ericsson W810i istedet.

Dette var en ganske grei telefon. Litt simpel etter min smak, men veldig stabil.

Den fikk ett 5 meter fall ned på stålgulv, og var ikke helt den same etterpå. Kamera sluttet å fungere, og etter hvert mistet den en funksjon hver dag nesten.

Dermed kjøpte jeg telefonen jeg har nå, en Nokia N82. Det eneste jeg har å utsette på denne etter ett års bruk, er at batterilevetiden er dårlig.

Kamera er veldig bra til å være mobil, den er grei å surfe på nettet med, og det er gode muligheter for å legge inn programvare.

Denne kommer jeg til å ha helt til den går i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i Klart Svar, så blir endel mobil i hverdagen gitt.

Guuuud så treige Tele2 er Morten! Hadde du handlet av meg, hadde du hatt 5800 igår! :P

Skulle gjerne hatt telefonen igår jeg. Men nå er ikke jeg GUUUD heller da, og kunne fremutse(er det et ord?) det :P

Mange som har hatt telefonen lenge allerede, bestilt fra Finland.

Klart svar fører vel ikke tele2? Jeg bruker tele2 champion.

B2700 er kanskje en av de få telefonene som tåler litt bank som faktisk er brukende som telefon.

Fin og klar skjerm, greit kamera med video, radio, minnekort og mp3. Gode menyer og gode taster. Fin lommelykt også.

Selv har jeg hatt:

Philips Diga

Nokia 5110

Siemens C35

Nokia 3310

Nokia 3330

Nokia 3510

Samsung "Matrix"

Sony Ericsson T65

Siemens SX1

Nokia 6680

Benq Siemens EF71

Nokia N80

Nokia N95

HTC Touch Diamond

Nokia E71

Er ikke Siemens SX1 den telefonen med de udugelige tastene langs begge siden av skjemen?

Husker fattern hadde det. Så å si umulig å skrive meldinger på..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...