Gå til innhold

Snø,snø, og atter snø


markus1

Recommended Posts

Snø på bakken,snø i håret,snø på bilen,snø inni bilen.Måke på snø,kaste på snø,snø meg her og snø meg der.Bilen kjennes ut som et 60 slipepapir,tragisk alt sammen.Men kjære Touranen min.Om et par mnd skal du få høre fuglekvitter atter en gang.Sol og varme skal du også få,avfetting,vask og clay.Polish og sealer også.Skal toppe deg med svisswax.Kom mai du skjønne milde. :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du spør:Joda,den skal komme utpå våren,i følge eier.Så jeg venter i spenning selv.Står visst bortgjemt et sted her i distriktet,ville ikke si hvor det var.Skjønner egentlig det.Han skulle gi en lyd når han var klar.Så venter i spenning.I mellomtiden skal jeg bruke ihvertfall 5 dager sammenhengende på touranen min.Gleder meg som en unge.Ser helt for jævlig ut nå.Vasker den hver uke,men snøen kom,og det ble kaldt.Mye til fjells på ski.Uff,nei la det bli vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt..

Men jeg synes snø er kos, så lenge den får ligge.. kjipt når den "halvsmelter" for så å fryse på igjen :S

Tok begge Mercene grundig med Prickbort og HT i dag, så det ser i alle fall relativt greit ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være lur i år å gjøre bilen helt strøken i førsten av mars før "alle" jobbene og båtpussen kommer :) Fikk liksom aldri fjerna de værste rds'ene i fjor, og gud som det plager meg! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø er koselig det..men det kan bli litt for mye av det gode av og til.

Skal opp på hytta imorra, å de sier det har kommet en god del..så må vel belage meg på rundt 1,5 meter på terrassen..

Det skal bli deilig for ryggen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Skal være lur i år å gjøre bilen helt strøken i førsten av mars før "alle" jobbene og båtpussen kommer :) Fikk liksom aldri fjerna de værste rds'ene i fjor, og gud som det plager meg! hehe...

Skal du lakkere og rette ut bulker altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkering er i boks (venter på papiret mitt), bulken blir antagelig fikset på, skal se hvordan det blir..

Men tenkte selvfølgelig lakkmessig, skrev jo RDS....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

Hårføner.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA
FWD SUCKS

Tenkte du på en spesiel episode i går eller :D F.eks når jeg skulle ha ut Golfen som hadde stått parkert "hjemme" hos deg i 15 timer mens det snødde ;) Den som stod i oppoverbakke med snø nesten opp til dørlistene? den som jeg bare feide av det værste fra vinduene, tak etc før jeg kjørte den rett ut uten hjulspinn? Åhh ja stememr det. Har ikke FWD, men 4motion jeg.... :D:rolleyes:

DSC00814.jpg

DSC00815.jpg

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...