Gå til innhold

Farge på Volvo skinn?


J-A-E

Recommended Posts

Noen som veit åssen farge/navn på fargen på interiøre til Volvo?

Har en 2011 Volvo V50, med mørkt skinn. Ikke sort, men mørke grått ( nesten sort )

Noen som har peil? Holder en knapp på Antrhazite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Kan du ikke bare ta en kjapp telefon til Bilia, også oppgir du regnummeret ditt, så får du riktig svar fordi de sjekker utstyrskode. Slipper du synsing her inne. :)

Greit å være sikker hvis du skal bestille farge eller noe. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Volvo har hatt helt sort skinn siden 80-tallet, alt nyere virker mørkegrått på meg, men volvo kaller det oftest "svart" likevel.

Åpne panseret ditt og finn denne platen, "interior trim code" som er merket med gult er det du ser etter:

3720475265_33cb72c224.jpg

Men å knytte den koden opp mot et navn som gir mening for mennesker er såvidt jeg vet ikke noe Volvo trener opp folkene sine til å finne. Det er nok mulig hvis du får tak i en erfaren og vennlig innstillt person på delelageret eller verksted.

Eller du kan poste det her så kan jeg se hva jeg finner ut, har vært heldig og funnet lignende tidligere :)

Hvis du trenger dette i forbindelse med oppfarging av skinn så kan det godt hende at f.eks. Swisswax eller Dynamix klarer seg bare med den koden.

Kan du ikke bare ta en kjapp telefon til Bilia, også oppgir du regnummeret ditt, så får du riktig svar fordi de sjekker utstyrskode. Slipper du synsing her inne. :)

Greit å være sikker hvis du skal bestille farge eller noe. :)

Nå heter min lokale volvosjappe Frydenbø, er mulig Bilia har mer styr på tingene, men generelt sett må jeg ut i bilen og lese av på den platen der selv når jeg skal ha enkelte nye deler. Utenom VIN, lakk og interiørkoder er det også koder der som forteller b.la. hvilke støtdempere og fjærer bilen hadde originalt, og dette har ikke Frydenbø klart å finne selv i hvert fall..

Endret av hgnubel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Nå heter min lokale volvosjappe Frydenbø, er mulig Bilia har mer styr på tingene, men generelt sett må jeg ut i bilen og lese av på den platen der selv når jeg skal ha enkelte nye deler. Utenom VIN, lakk og interiørkoder er det også koder der som forteller b.la. hvilke støtdempere og fjærer bilen hadde originalt, og dette har ikke Frydenbø klart å finne selv i hvert fall..

Er verdt er forsøk;)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...