Gå til innhold

3m borrelås


Øystein

Recommended Posts

Hvis du skal ha 3M Dual lock er det bare å søke på det på ebay.

Jeg bestilte for et par år siden, men sjekket ikke pris hos norske (nett)butikker først, regnet bare med at det ble billigere.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha Dual Lock, så kan du like godt dra på Clas Ohlson, de har en kopi av den, og jeg tør påstå (uten å ha testet 3M) at den er like bra. Jeg har brukt den på masse, og den løsner aldri. Har bla festet en knaggrekke med 4 gnagger i gangen med det for ett par mnd, og der henges det masse jakker hver dag, sitter som juling den dag i dag. Kan ikke forestile meg hvordan 3M sin kan være noe særlig bedre, sånn egentlig :)

LINK: http://www.clasohlson.com/no/Duotec-borrelåsbånd/34-4682

Koster 99,- for 1m.

Endret av Johansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den på Clas Ohlson for å feste skiltet på bilen med .. Var ikke barebare å få av skiltet igjen, så vil tro den på Clasern funker til det meste.. Det den ikke funker på, ville jeg nok ikke brukt borrelås til uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den på Clas Ohlson for å feste skiltet på bilen med .. Var ikke barebare å få av skiltet igjen, så vil tro den på Clasern funker til det meste.. Det den ikke funker på, ville jeg nok ikke brukt borrelås til uansett..

Enig! Funker ikke den, så må du spikre eller skru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 3M dual lock forrige uke hos en 3M forhandler i Bergen. 290kr for 2,5m så da er prisen ganske lik som for Clas'ern sin kopi. Jeg skulle ha borrelåsen til å feste et skilt på en bil med mye hk så det ble 3M. Borrelåsen er sterkere enn et aluminiumsskilt... Et tips jeg har lest her på forumet er å bruke et lite skrujern og stikke inn i borrelåsen for å løsne den.

http://solutions.3m.no/wps/portal/3M/no_NO/EU2/Country/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan også gå god for den på Clas. Meget godt lim på den også.

Festet plastskiltet mitt med 5 x 1cm biter av denne. Sitter som støpt og vel så det!!

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...