Gå til innhold

Gummifornying


Knotten

Recommended Posts

bruker Chemical Guys New look trim gel (http://www.scandicshine.no/index.php?route=product/product&filter_name=new+look+trim+gel&product_id=747)
har ikke prøvd produktet på pedaler eller gummimatter, men fungerer suverent på utvendig plast og gummi. Alt blir som nytt, og blir heller ikke så veldig glatt.

-Kenmel

- Kenneth Melheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil dere anbefale til gummi matter og pedaler som ikke blir glatt ?

Nye matter? Jeg har brukt en del pneu matt og hatt godt resultat, men i nybiln med nye matter ble de meget glatt. Mulig de var glatte før behandling, de ble jo behandlet rimelig raskt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pneu skal nok fungere greit. Har selv brukt Megs Hyper Dressing, men denne kan være litt glatt, synes jeg.

Du er altså enig i at grunnen til at mattene er glatte er at de er nye, og ikke at pneu gjør dem glatt? Pneu har fungert veldig bra på andre matter for min del også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså enig i at grunnen til at mattene er glatte er at de er nye, og ikke at pneu gjør dem glatt? Pneu har fungert veldig bra på andre matter for min del også.

Jeg har ikke opplevd at mine matter har blitt glatte av Pneu, og jeg har heller ikke registrert glatte matter når de er nye, så det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt mye Pneu før, men Protecton holder lenger så jeg foretrekker den. Blir ikke glatt, tørker lett av etter 20min. Pedalene holder jrg meg unna ;)

Eneste jeg gjør med pedalene er å vaske med GC, så de er aldri glatte. Det er jo godt over grensen til trafikkfarlig å kjøre med glatte pedaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...