Gå til innhold

Hvilke produkter fra Würth er DU fornøyd med??


Maarten

Recommended Posts

  • Forhandlere
polishduden

Generelt alt av håndverktøy og mye av el verktøyet holder kvalitet av høy klasse. Bruker mye würth på jobb og kjøper til å ha privat og!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille jeg har kjøpt til nå må jeg si er helt rått! Veldig gøy å ha verktøy som er kvalitet, kan trygt sies at det blir mer av det fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Eneste jeg ikke kan anbefale er stikksag og batteridrill.

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig kjøpt lufttrommel til kompressoren, muttertrekker, eksentersliper. Nå er det lakksprøyte, skralle og det som måtte være behov for når det melder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth_GM

Innen bilpleie kan jeg virkelig anbefale den syrefrie felgrensen. Har den selv på 5l dunker og bruker ingenting annet. Har hatt den år etter år nå og har ingen planer om å skifte den ut. Tar det meste, og om ikke, så har jeg surfex og Iron-x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre S Nilsen

hmmm vi har wurth på jobben overpriset og dårlig kvalitet på verktøy syns alle mekanikerne våres hehe og det er 10stk så hos oss tror jeg dem skal bytte. Jeg har hatt det meste av bilpleie produktene dem siden konserne har avtale med de og her er prisene alt for høye. dyrere en scholl og swisswax. 5l med felg rens koster over 1000kr denne kan ikke blandes ut polish pute med ganske god rabatt kommer på 150 pluss dårlig cut i den syns jeg også pute jeg får til 60kr er mye bedre. så jeg kunne handlet veldig mye mer og bedre produkter for for mindre penger enn det vi bruker på bilpleie på jobben når vi bare hadde fra wurth

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm vi har wurth på jobben overpriset og dårlig kvalitet på verktøy syns alle mekanikerne våres hehe og det er 10stk så hos oss tror jeg dem skal bytte. Jeg har hatt det meste av bilpleie produktene dem siden konserne har avtale med de og her er prisene alt for høye. dyrere en scholl og swisswax. 5l med felg rens koster over 1000kr denne kan ikke blandes ut polish pute med ganske god rabatt kommer på 150 pluss dårlig cut i den syns jeg også pute jeg får til 60kr er mye bedre. så jeg kunne handlet veldig mye mer og bedre produkter for for mindre penger enn det vi bruker på bilpleie på jobben når vi bare hadde fra wurth

Har vel ikke hørt noen som har klaget på dårlig kvalitet på verktøyet. Selv er jeg strålende fornøyd, og pris vs kvalitet har som regel en sammenheng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth_GM

Om du må betale såpass for en 5l med felgrens, vil jeg påstå at du ikke får så god pris...

Husker ikke nøyaktig hva jeg betaler, men kan våge og påstå at det er 45-50% mindre enn det.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre S Nilsen

Har vel ikke hørt noen som har klaget på dårlig kvalitet på verktøyet. Selv er jeg strålende fornøyd, og pris vs kvalitet har som regel en sammenheng ;)

Hmmm her veit jeg om flere som ikke er fornøyde for og si det slik men det meste har med fremtreden til selgeren og gjøre. Lager bestilling, en 25l avfetting så kommer det fire 25l istede!!! lager og sier dette er ikke hva jeg har bestilt. Selger sier kan vi ikke lattt det gå for denne gang da.Min forrige sjef ble hva man kan si RIMELIG forbanna når han så Hvor mye selgeren haddde fylt opp med produkter Jeg hadde vindusvask for 10år frem i tid blant annet(Da hadde jeg vært borte i 3 månder i pappaperm) Selger ble kalt alt inn på teppet og 40-60% av det hadde fylt opp med bilpleie produkter måte han ta med seg igjen.Etter det fikk jeg streng beskjed om og notere opp hva jeg hadde bestilt for det hadde blitt oppdaget at det ble lagt til flere ting på ordere..

Hobby bruk funker det fint ja men som gutta på verksted sier bruker du det hele tiden hver dag så holder det ikke like bra.

Knekt 4 herda 17mm piper på under 2år kaller du det kvalitet??

Bare gjør en bedre jobb enn de vi hadde hos oss så er mye gjort.

pris og kvalitet er noen av grunnen til at de vil bytte også ;) samme verktøy halv pris og med garanti ;)

For all del Wurth har fine ting men det passer ikke for alle dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke hørt noen som har klaget på dårlig kvalitet på verktøyet. Selv er jeg strålende fornøyd, og pris vs kvalitet har som regel en sammenheng ;)

Bruker selv Wurth på jobb, bilmekaniker. Må si med missfornøyd desværre… Skrallene "Sprenges" lett, skrujern er av "mykt" metall, tåler lite juling…. Fastnøkklene er gode, hammerene er gode, luftverktøy er bra. Men det overnevnte er jeg veldig missfornøyd med desværre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm her veit jeg om flere som ikke er fornøyde for og si det slik men det meste har med fremtreden til selgeren og gjøre. Lager bestilling, en 25l avfetting så kommer det fire 25l istede!!! lager og sier dette er ikke hva jeg har bestilt. Selger sier kan vi ikke lattt det gå for denne gang da.Min forrige sjef ble hva man kan si RIMELIG forbanna når han så Hvor mye selgeren haddde fylt opp med produkter Jeg hadde vindusvask for 10år frem i tid blant annet(Da hadde jeg vært borte i 3 månder i pappaperm) Selger ble kalt alt inn på teppet og 40-60% av det hadde fylt opp med bilpleie produkter måte han ta med seg igjen.Etter det fikk jeg streng beskjed om og notere opp hva jeg hadde bestilt for det hadde blitt oppdaget at det ble lagt til flere ting på ordere..

Hobby bruk funker det fint ja men som gutta på verksted sier bruker du det hele tiden hver dag så holder det ikke like bra.

Knekt 4 herda 17mm piper på under 2år kaller du det kvalitet??

Bare gjør en bedre jobb enn de vi hadde hos oss så er mye gjort.

pris og kvalitet er noen av grunnen til at de vil bytte også ;) samme verktøy halv pris og med garanti ;)

For all del Wurth har fine ting men det passer ikke for alle dessverre.

Om du ikke er fornøyd med selgeren på Würth, så ser jeg ikke helt sammenhengen mellom det og hvilke produkter du liker. Jeg skjønner at du har hatt en negativ opplevelse og det virker kanskje som det smitter over på ditt syn av produktene. Om du har knekt 4 herda piper, så er vel ikke det allverdens over 2 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre S Nilsen

Om du må betale såpass for en 5l med felgrens, vil jeg påstå at du ikke får så god pris...

Husker ikke nøyaktig hva jeg betaler, men kan våge og påstå at det er 45-50% mindre enn det.

Betaler litt over 500 for den får jo rabatt. Men det er slik wurth markedfører seg høy pris masse rabatt så høres de så bra ut du får 50% på dette produkte.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne/Otta Detailing

Har litt Wurth verktøy siden de ligger "rett over gata", men prøver å unngå å handle der, fordi det er for dyrt.
Det har ikke vært dårlig, men får tilsvarende kvalitet en god del rimeligere om jeg kjøper andre steder (og jeg har 40% på verktøy).
Så det blir mest kjøpt når det er fullstendig krise og jeg må ha verktøyet NÅ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt Wurth verktøy siden de ligger "rett over gata", men prøver å unngå å handle der, fordi det er for dyrt.

Det har ikke vært dårlig, men får tilsvarende kvalitet en god del rimeligere om jeg kjøper andre steder (og jeg har 40% på verktøy).

Så det blir mest kjøpt når det er fullstendig krise og jeg må ha verktøyet NÅ! :)

Hvilket type verktøy kjøper du rimeligere andre steder som er tilsvarende? Bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre S Nilsen

Om du ikke er fornøyd med selgeren på Würth, så ser jeg ikke helt sammenhengen mellom det og hvilke produkter du liker. Jeg skjønner at du har hatt en negativ opplevelse og det virker kanskje som det smitter over på ditt syn av produktene. Om du har knekt 4 herda piper, så er vel ikke det allverdens over 2 år?

Det som er greia er jo at dem er herda for at de ikke skal knekke. :) Jo det er allverdens for når man får det fra en annen levrandør får man ny gratis for de skal holde lengere. Er ting jeg er fornøyd med av ting fra wurth og det er den ny felg rensen jeg fikk nå som funker blir lilla etter hvert. funker gull på lakk også for og få bort bremsestøv. Og vindusvasken. Det er det jeg liker av bilpleietinga resten er sånn middels. Av verktøy veit jeg bare hva gutta på verksted sier om det.

Endret av Sindre S Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne/Otta Detailing

Hvilket type verktøy kjøper du rimeligere andre steder som er tilsvarende? Bare nysgjerrig.

Det gjelder så og si ALT.

Kjøper blant annet Jonnesway fra BilXtra, som etter min erfaring har tilsvarende kvalitet, men ligger omtrent på halvpris av wurth. Litt avhengig av hva det er naturligvis.

Har dekkomlegger og balanseringsmaskin fra wurth, de er jeg veldig fornøyd med, men dyre ;)

Hadde jeg visst hva jeg vet i dag, hadde det blitt kjøpt inn via Høistad bildeler ca 30% rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wurth har vel ikke dekkomleggere og balanseringsmaskiner egentlig? er vel bare wurth merke overalt på de.. Forrige jobben min hadde konsernavtale med wurth, og når selgeren til et firma som leverer hjulutrustningsutstyr kom innom pga hjulskifte, så påpekte han at de maskinene vi hadde fått var ifra deres merke, men merket om i tyskland. Wurth skaffer det meste, men ikke alt som er wurth sitt?

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latmannsarmen deres.. Nærmere bestemt 1/2" Latmann, leddhåndtak 600 MM. Den er helt rå.. :)

Endret av StianMH

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...