Gå til innhold

GTechniq C1 Crystal Lacquer + C2v3 Liquid Crystal


Knotten

Recommended Posts

Hei har kjøpt et sett GTechniq C1 Crystal Lacquer + C2v3 Liquid Crystal

Trenger Tips til bruk av disse produktene. Virker som de kan brukes hver for seg og sammen, Bilen er helt strøken og renset med gtecniq wiper. Og hva gjør jeg videre?

post-6627-0-53364800-1387861994_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Legg C1 først. Konsentrer deg om ett og ett panel av gangen, et par dråper på paden av gangen. Når du har lagt hele panelet så finner du frem 2 Microfiber, brett den første og fordel C1 ut over panelet, ikke buff hardt. Legg bort kluten og ta frem neste og gjenta prosedyren, men denne gangen tørker du vekk restene av C1. Pass på at du ikke får C1 på glass. Etter minimum 3 timer kan du gå på med C2v3. Spray enten rett på bilen, en påføringspute eller en mf, også buffer du over hele bilen. :)

Lykke til.

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret, da er det ut å jobbe, jeg har også en flaske med xo v2 , skal den brukes også eller er den for seg selv ? Kjøpte disse pakkene for å bruke på biler til kunder ,men har lyst til å prøve på bilen min først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Du kan velge om du legger EXOv2 eller C2v3 oppå C1. Exo er den klart beste av dem. Ikke tenk tanken å legge C2v3 oppå EXO, da ødelegger du egenskapene til EXO. :)

Exo legges også oppå C1 etter minimum 3 timer. Jeg pleier å legge et stort eller to små paneler av gangen, også tar jeg en mf og tørker over, bretter ut mf og bretter frem en ny side, så tørker jeg av. Legger to lag, fungerer knallbra. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Du kan velge om du legger EXOv2 eller C2v3 oppå C1. Exo er den klart beste av dem. Ikke tenk tanken å legge C2v3 oppå EXO, da ødelegger du egenskapene til EXO. :)

Exo legges også oppå C1 etter minimum 3 timer. Jeg pleier å legge et stort eller to små paneler av gangen, også tar jeg en mf og tørker over, bretter ut mf og bretter frem en ny side, så tørker jeg av. Legger to lag, fungerer knallbra. :)

På vårparten vet jeg om en som jeg vil at skal gi meg et kurs i legging av c1 og exo *hint hint*

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Bare hyggelig. Det blir fantastisk blankt, og i løpet av de neste timene blir det enda blankere. Ja, helt enig, det er utrolig vanskelig å se hvor man har lagt det, spesielt på lyse biler. Viktig å flytte hodet mye rundt, så er det lettere å se. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Jeg la på den 16 da med dcn vask som eneste prepp

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...