Gå til innhold

Slik går det når sønnen i huset må vaske til jul


trogha

Recommended Posts

alexanderst

Slike kommentarer er så typiske av folk som ikke vet hva disse produktene er gode for. Både på hva folk bruker på bilene og i hjemmet.

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Kan ikke tenke meg at det er noe negativt å bruke "bilsåpe" i huset. Tror faktisk at såpene innen bilpleie er mindre skadelig for huset og menneskene enn mye av produktene som fåes innen husholdningsprodukter. Noe av husholdningsproduktene er meget sterke saker.

Er veldig enig i at grønnsåpe ikke lukter særlig godt. Det lukter jo mugg av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Kan ikke tenke meg at det er noe negativt å bruke "bilsåpe" i huset. Tror faktisk at såpene innen bilpleie er mindre skadelig for huset og menneskene enn mye av produktene som fåes innen husholdningsprodukter. Noe av husholdningsproduktene er meget sterke saker.

Er veldig enig i at grønnsåpe ikke lukter særlig godt. Det lukter jo mugg av den!

Mugg!?

Da tror jeg din har stått for lenge... ;)

  • DCN Poeng 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at det er noe negativt å bruke "bilsåpe" i huset. Tror faktisk at såpene innen bilpleie er mindre skadelig for huset og menneskene enn mye av produktene som fåes innen husholdningsprodukter. Noe av husholdningsproduktene er meget sterke saker.

Er veldig enig i at grønnsåpe ikke lukter særlig godt. Det lukter jo mugg av den!

Enig, det absolutt sterkeste jeg er borti er Cilit bang og Jif vindusvask. Røsker i kroppen begge to, mye mer enn Prickbort osv..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carburatore

Gikk over med Green Clean 1:15 på noen overflater nå nettopp før gjestene kommer. Frisk fin lukt uten den stramme kjemikalielukta som jeg synes mange andre har. Og med mikrofiberklut blir det jo skinnende rent uten noe hazzle :) Madamen kjøpte noen billige First Price-kluter for lengelenge siden og når man vasker over bordet med disse drar den bare skiten bortover og du har ikke sjans til å få det med uten å børste det utfor kanten med kluten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere

MF er absolutt ikke MF nei, så må litt forklaringer til når fruen lurer på hvorfor jeg vasker i huset med MF fra Nanolex i stedet for de "billige klutene fra Rema".

Kjenner flere som bruker Nanolex Reactivating Shampoo, ikke bare på badet, men gjerne i resten av huset...

Glassforsegling på dusj-kabinett er også noe mange har fått øynene opp for etter hvert.

Det er Terje Helnes sin sønn som har lagt ut video-snutten. Terje driver Nanolex Tromsø, men er i oppstarten, så hans Facebook-side er kun for medlemmer...inntil videre.

Ellers full støtte til DavidRS over her... ;)

Håvard

  • DCN Poeng 1

Er du VIP? Da gir vi deg hele 25% rabatt på alle bestillinger.

Sjekk ut vår nye nettside og ikke minst vår splitter nye nettbutikk.


Web: http://www.nanolex.no
Butikk: http://www.nanolexbutikken.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje Helnes

Ja det er sønnen min som gjorde dette "stuntet" hjemme hos sin mor :)

Ble oppringt av naboen som jobber i Nordlys. Der hadde de fått med seg videosnutten og syntes den var utrolig morsom.

Sendte de bare videre til sønnen, så de kunne få hans versjon av historien :)

Ja det stemmer som Håvard sier.

Har starta distribusjon av Nanolex i Tromsø og eller rundt i Nord-Norge.

Er i oppstartstasen enda, men det er flere og flere som får øynene opp for disse fantastiske produktene.

Har i utgangspunktet hatt fokus på shampoen, fordi det er nok der det jeg finner mengden av kunder.

Ellers prøver jeg å markedsføre meg med glass-ultra, med fokus på bilruter og polering av visir på Mc -hjelmer og vindskjemer på MC,

Ellers er det en del som liker effekten av ultraen på dusjvegger og speil.

Har et håp om at når det våres i bakken her oppe i nord, så vil vinterens arbeid bringe frukter.

Ellers er den Facebooksiden "åpen" for de som ønsker å være medlem.

https://www.facebook.com/groups/210010039178091/

Terje

Endret av Terje Helnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje Helnes

Vil det da komme en nettbutikk eller en liten "fysisk" nanolexbutikk her i nærheten?

Jeg er vel en av de få som enda ikke har rota seg inn på facebook ^_^

Har et lite lager av produkter inne. Kjøper inn litt forsiktig nå starten, men regner med at sortimentet øker etterhvert.

Uansett sparer du porto hvis du bare skal ha deg noe småtteri.

Regner med at det er enklere for Håvard på Nanolex å sende ut en større forsendelse til meg enn å pakke en liten pakke til hver enkelt :)

Endret av Terje Helnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...