Gå til innhold

Swissvax Opaque Quick Finish


villans

Recommended Posts

Vasket bilen på DCN vis,alt så bra ut helt til jeg sprayet på Quick Finish på folien på panseret.Da poppet d fram waterspots overalt, aldri skjedd før..Hva er grunnen til at dette skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Dette var merkelig.. På matt lakk antar jeg? Det er jo vanlig at flekker kan dukke opp når lakken blir fuktig, men uansett skal de ikke komme av qf...

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Waterspots kan vel komme av mange ting.Kalk i vannet,sur nedbør,kjemikalier osv. Ta en lett polering og vokse opp igjen :) Leste nøyere nå. Da må jeg tenke dypt også ;)

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket bilen på DCN vis,alt så bra ut helt til jeg sprayet på Quick Finish på folien på panseret.Da poppet d fram waterspots overalt, aldri skjedd før..Hva er grunnen til at dette skjer?

Vann som tørker på folien inneholder kalk og mineraler som blir liggende igjen, som silset sier kalles de gjerne waterspots.

På lakk må de ofte poleres bort med maskin og fin polish, hvordan dette blir med folie har jeg dårlig kontroll på, men å prøve en rens av et eller annet slag høres fornuftig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...