Gå til innhold

Tanker rundt valg an ny DA maskin


Concker

Recommended Posts

Da ble det bestilling på en Rupes 15 maskin siden Alien fører et veldig godt tilbud på disse nå :)

så er det bare å vente igjennom en laaaaaang vinter før jeg får testet denne skikkelig da varme i garasjen ikke er på plass riktig enda.. litt små testing får jeg nok sikkert til allikevel :D

Gratulerer med fin maskin :-) Hvis det er for kaldt ute, så har du vel en benkeplate, dusjvegg el. som trenger en liten omgang ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Gratulerer med fin maskin :-) Hvis det er for kaldt ute, så har du vel en benkeplate, dusjvegg el. som trenger en liten omgang ? :)

Takk!

Skal ikke se bortifra det ;)

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • Forhandlere
Concker

Har enda ikke brukt den på noen bil pga ikke har sted å drive om vinteren, men har polert en skiboks med den og sålangt veldig fornøyd, utrolig god komfort på den, lite vibrasjoner og generelt godt grep :)

Ikke noe og utsette på korrigerings evnen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke brukt den på noen bil pga ikke har sted å drive om vinteren, men har polert en skiboks med den og sålangt veldig fornøyd, utrolig god komfort på den, lite vibrasjoner og generelt godt grep :)

Ikke noe og utsette på korrigerings evnen heller.

Okei, er ikke sikker om hvilken av de som jeg skal velge. Hvorfor valgte du ikke 21? og hvorfor valgte du 15?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Etter hva jeg skjønte var 15 en bedre all around maskin til mindre flater kontra 21, samt fikk en god pris på 15 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg skjønte var 15 en bedre all around maskin til mindre flater kontra 21, samt fikk en god pris på 15 :)

Slik å forstå. Concours har et veldig godt tilbud på Rupes nå som burde utnyttes. :)

Eg kjøpte 21 men har kjøpt 15 bakplate og puter i tillegg, da får du utkastet som 21, men mindre puter som 15.

Det var det jeg evt tenkte å kjøpe. Er du fornøyd med det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...