Gå til innhold

Ole Gunnar's samling


Ole Gunnar

Recommended Posts

Ole Gunnar

I dag kom pakken fra SS med div snacs :-)

Nesten som på juleaften :rolleyes: Se bilde.

Flex roterende med Scholl bakplate og blå og sort scholl pute

Jetseal 109

Swissvax Master Collection Bag

Swissvax Autobahn felgvoks

Swissvax Alcantara Cleaner

Swissvax Pneu

Swissvax Concorso hadde jeg fra før

Scholl S17

Har også Menzerna RD85 fra før

post-585-1232819246_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Ole Gunnar

    14

  • truhaa

    5

  • Morrizon

    3

  • skoTner

    3

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Mmmm snadderpakke det der Ole Gunnar. Jeg skjønner nå etter å ha tatt "Gamla" for hånd (ja AUDI'EN altså :) ) at jeg må ha maskin om jeg VIRKELIG skal få bort urenheter og swirls i lakken gitt.....

Hmmm, blir nok en sommergave til meg selv den Flex'en der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kongepakke, Ole Gunnar. Ser du røyk på master collection kit også, det er ikke verst. Og ikke minst velkommen ombord "Flex-klubben". Den maskina er helrå...

Nå har du jo det meste du trenger. Ikke stort du mangler nå?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Master er snadder pakke....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Takk for alle støtte erklæringer. Jeg tror nok ikke det skal stå på maskinen eller produktene nå nei <_< .

For å oppklare evt misforståelser så er det ikke komplett Master Collection bag jeg har kjøpt. Bare selve baggen og de produktene som er vist men det begynner jo å bli en del Swissvax. Og så har jeg en halv bod full av bilpleie produkter, men det er bare godsakene som får plass oppi baggen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • 4 weeks later...

Ah, sleiping... drømmeprodukter! Heldiggris... blir morsomt å høre erfaringen din med den nye vaskemitten der ;) Grattis med nok en flott pakke.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA
I dag kom det litt mere snacs fra Verdal :rolleyes:

Ny pakke med bl. bøtte kommer neste uke.

Fått pakke fra Verdal idag du også ja :D Gøy med de pakkene fra Pirex

Du bare går og venter på våren nå Ole Gunnar.

Ser ut til at jeg må handle inn litt grommsaker jeg også ;) .

Funnet veien inn hit du også ja. Bare å begynne å shoppe, men bare så du er advart. Det er STERKT vanedannede og det finnes ingen kur........ :rolleyes:

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...