Gå til innhold

DCN - Avdeling Asker


Morrizon

Recommended Posts

I kveld har faktisk DCN forumets medlemmer fra Asker/Heggedal regionen hatt sitt første kaffemøte :)

Undertegnede, Kazzper, Gjohn og Ole Gunnar har vært på detailer-kaffe hjemme hos meg for en skikkelig hyggelig bilprat / detailerprat, hvilket var veldig hyggelig...

Takk til dere andre for praten og besøket! La oss gjenta det om ikke lenge! :D

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

morro, skjønte dere ikke ville ha meg der når dere ga meg feil adresse 4 ganger... skal jo vite hvor en selv bor vel ?

he he ;)

Hyggelig dere kosa dere da :) mange kanner kaffe gikk det da?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel, du hadde tilbudet Truls ;) håper det passer neste gang! Og kaffe ble det, ikke i kanne-mengder, men iallefall et par kopper til hver fra kaffemaskinen....

Men hyggelig var det, og flere "møter" blir det :) Neste gang får vi kanskje dra med Truls og Dennis? Er det flere i Asker/Drammenområdet, så gi gjerne lyd fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Anbefaler ALLE å gjøre det samme som disse gutta! De jeg har møtt her på forumet er iallefall meget hyggelige. Og det er lett å få igang en prat når det er fagprat det går i;)

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakke jeg invitert?! :o Dette skal jeg notere i profilen din, Ole Gunnar!

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skoTner og Hakon, dere er notert, og i en ny råååå A5 skoTner så bruker vel ikke du lange tida opp fra Andebu heller ;) SAMT at vi andre får mulighet til å se bilen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skoTner og Hakon, dere er notert, og i en ny råååå A5 skoTner så bruker vel ikke du lange tida opp fra Andebu heller ;) SAMT at vi andre får mulighet til å se bilen din :D

hehe... Asker går på 50 minutter akkurat.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi blir mange, er det jo ikke verre enn at vi kan reservere bord på et lokalt etablissement som f.eks Mats&Martin eller Fjordkroa... de har kanskje ikke fullt så god kaffe å servere som Morten, men det kan vi kaaanskje leve med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er det nok snø kan jo alle teste bilen også skoTner... ha en drifte konkiss eller no sånt ?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Det var som de over sier et meget hyggelig møte og vi pratet detailing i 2,5 time uten skjeve blikk fra de som ikke skjønner hva dette dreier seg om ;) Jeg skjønner at det er obligatorisk med quattro eller annen drift på 4 oppe hos deg 6 mnd/år morrizon. Jeg håper vi kan gjenta dette om ikke så lenge og da er alle hjertelig velkommen selvfølgelig. Vi snakket også om å treffes til våren og stelle med "redskapen" vår sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nok snø kan jo alle teste bilen også skoTner... ha en drifte konkiss eller no sånt ?

Jajaja.. selvfølgelig. Ikke noe problem... setter opp noen kjegler på Liertoppen f.eks så har vi full drifting der? Eeeeeeehhhhhhh....

Jeg håper vi kan gjenta dette om ikke så lenge og da er alle hjertelig velkommen selvfølgelig. Vi snakket også om å treffes til våren og stelle med "redskapen" vår sammen.

Vet ikke hva slags møte dere hadde nå og hva slags samling du ser for deg. Ei heller visste jeg at Club4 var åpnet i Asker... stell med redskapen din du, men si ifra når dere skal drive med noe bilgreier da ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket også om å treffes til våren og stelle med "redskapen" vår sammen.

Vet ikke hva slags møte dere hadde nå og hva slags samling du ser for deg. Ei heller visste jeg at Club4 var åpnet i Asker... stell med redskapen din du, men si ifra når dere skal drive med noe bilgreier da ;)

Hehe. Den var dagens :D

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QUOTE (Ole Gunnar @ Jan 21 2009, 07:33 )

Vi snakket også om å treffes til våren og stelle med "redskapen" vår sammen.

QUOTE (skoTner @ Jan 21 2009, 08:09 )

Vet ikke hva slags møte dere hadde nå og hva slags samling du ser for deg. Ei heller visste jeg at Club4 var åpnet i Asker... stell med redskapen din du, men si ifra når dere skal drive med noe bilgreier da

Hehe. Den var dagens :D

No vart æ skræmt ja. Tror jeg melder meg ut, he he :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...